هدف اصلی بسیج حفظ انقلاب اسلامی می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر و اسوه این سپاه گفت: هدف اصلی بسیج حفظ انقلاب اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸۴۷
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی در جشنواره مالک اشتر و اسوه در حسینه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: هدف اصلی بسیج حفظ انقلاب اسلامی می‌باشد.
وی اصلی‌ترین اهداف بسیجی را حفظ انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیجیان اسلام به عنوان متولیان انقلاب در سخت‌ترین شرایط از این انقلاب مقدس دفاع می‌کنند تا دست متجاوز دشمنان انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی ایران نرسد.

حسین دشتی ادامه داد: هرگاه کشور در شرایطی قرار گرفت که حماسه و مجاهدت لازم باشد بسیجیان با عشق به ولایت و حفظ انقلاب اسلامی در میدان نبرد می‌آیند.

هدف اصلی بسیج حفظ انقلاب اسلامی می‌باشد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با اشاره به پیوستن تمامی اقشار مردم به بسیج اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است هر شخص در هر اقشاری و از هر جنسیت، قیافه و سطح دانشی شایسته است برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی عضو بسیج شود.

حجت‌الاسلام حسین دشتی بسیج را نهادی مظلوم دانست و گفت: بسیاری از افراد گاهی بسیجی بودن را مساوی با مظلوم بودن می‌دانند، زیرا در هر شرایطی مخلصانه فعالیت می‌کنند و از بسیاری از دشمنان انقلاب و بسیج ناسزا می‌شنوند و این مظومیت بسیج حقیقتی است که اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی امیدوار کردن مردم به آینده جمهوری اسلامی ایران را یکی از مهم‌ترین وظایف هر شخص دانست و گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین وظایف هر شخص برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امیدوار کردن مردم نسبت به آینده درخشان این کشور می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار