خبرهای داغ:
در محله هرندی تهران؛

اجتماع ۱۲ هزار نفری جهادگران بسیجی تهران بزرگ برگزار شد

اجتماع ۱۲ هزار نفری جهادگران بسیجی با عنوان جهادگران بسیجی فاطمی۲، صبح امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف گروه‌های جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۲۸۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

اجتماع ۱۲ هزار نفری جهادگران بسیجی تهران بزرگ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج، اجتماع ۱۲ هزار نفری جهادگران بسیجی با عنوان جهادگران بسیجی فاطمی۲ صبح امروز یکشنبه، با حضور اقشار مختلف گروه‌های جهادی در ورزشگاه نابینایان محله هرندی تهران به منظور خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از آسیب‌دیدگان برگزار شد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و جمعی دیگر از فرماندهان و بسیجیان در این اجتماع بزرگ که پنجمین رزمایش مشترک و متمرکز جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه تهران بزرگ است، حضور داشتند.

رزمایش جهادگران فاطمی۲، از ۲۸ آبان‌ماه تا ۱۵ آذرماه سال جاری در تمام استان‌های کشور برگزار می‌شود و جهادگران هر استان در این رزمایش مراسمی ویژه برای آغاز به کار فعالیت‌های خود برپا کرده و سپس برای خدمت‌رسانی به نقاط محروم به جغرافیای هدفی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، اعزام می‌شوند.

گروه‌های جهادی در اقشار مختلف از میز خدمت گرفته تا گروه‌های مربوط به فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی و ... در قالب ۱۴ هزار گروه جهادی در رزمایش «جهادگران فاطمی۲» خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار