هفته بسیج گرامی باد

سری کامل جهیزیه به دوزوج جوان نیازمند اهداء گردید.

به مناسبت هفته بسیج در راستای کمک مومنانه وبه همت حوزه مقاومت خواهران ام البنین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) دو سری کامل وسایل منزل تهیه و به دو زوج نیازمند اهداء گردید.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۸۸
|
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:خانم انجم شعاع فرمانده این حوزه گفت: طرح اهدای لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان در راستا همدلی و مواسات با نیازمندان، طرح اهدای لوازم خانگی برای کمک به نیازمندان توسط خیرین  اجرا می‌شود.
وی افزود:این طرح برای ترویج فرهنگ بخشندگی، ترویج روحیه‌ی جهادی، ترویج حس نوع‌دوستی، ایجاد روحیه‌ی نشاط در بین نیازمندان و توجه عموم شهروندان به مشکلات اقشار نیازمند جامعه  با همکاری ومساعدت همه مردم خیر ، خصوصا در حال اجرا است واز همه مردم نوعدوست می باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم می‌توانند لوازم‌خانگی مانند فرش، کولر، پنکه، یخچال، اجاق‌گاز، بخاری گازی و لباسشویی و... را برای اهدا به نیازمندان در اختیار این حوزه ورده‌های بسیج خواهران  قرار دهند، گفت: بعد از جمع‌آوری لوازم‌خانگی اهدایی خیرین، لوازم‌خانگی اهدایی در بین نیازمندان و زوج های جوان نیازمند توزیع می‌شود.
خانم انجام شعاع در پایان با بیان اینکه این طرح ادامه خواهد داشت، افزود: ان شاء الله شاهد همکاری و همیاری خیرین محترم، مردم عزیز و دیگر نهاد‌های مرتبط در این قضیه باشیم تا بتوانیم مهم‌ترین معضل یعنی ازدواج آسان و بدون دغدغه‌ای را برای مردم عزیز داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار