همزمان با روز دانش آموز و با حضور مسئولان محلی شهرستان زرند :

کتاب آیینه در آتش روایتی از زندگی دانش آموز شهید علی عرب رونمایی شد

همزمان با روز دانش آموز و با حضور مسئولان محلی شهرستان زرند، از کتاب آیینه در آتش روایتی از زندگی حماسه‌ساز عملیات کربلای یک، دانش آموز بسیجی شهید شاخص کشور علی عرب رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۹۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،  همزمان با روز دانش آموز و ضمن مراسمی با حضور مسئولان محلی این شهرستان از کتاب آیینه در آتش اثر دانش آموز بسیجی  نوجوان حماسه‌ساز عملیات کربلای یک و ققنوس دفاع مقدس شهید علی عرب رونمایی شد.

این کتاب به همت موسسه فرهنگی و هنری بصیرت شهدایی و انتشارات عصر بصیرت شهرستان زرند وبه قلم سرکار خانم جعفرزاده به رشته تحریر درآمده است .

گفتنی است شهید علی عرب متولد ۱۰ تیر ماه ۱۳۴۹ از روستای روح‌آباد زرند بود که در گردان خط شکن ۴۱۲ حماسه ماندگارش برای همیشه در تاریخ دفاع مقدس ثبت شد. این شهید در ۱۰ تیر ماه ۱۳۶۵ در سن 16 سالگی در حالی که کوله خرج‌های آرپی جی‌اش آتش گرفته بود، سوخت و صبر کرد تا صدایش به دشمن نرسد و عملیات لو نرود.

برپایه این گزارش در چکیده‌ای از وصیت نامه شهید آمده است ؛ با درود و سلام به مولایمان امام مهدی(عج) و نایب برحقش رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی. تمامی دوستان را سفارش می کنم به تقوای الهی و پیروی از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، که خداوند به ما منت نهاده که در این روزگار چنین رهبری عطا فرموده است و حتما نماز جمعه را فراموش نکنید که ما هرچه داریم از ارتباط با خداوند است و بدانید که دنیا و زرق و برق دنیا همه‌اش فناپذیر است، آنچه باقی می‌ماند خداست. در پیشگاه خداوند رفتن ترس نیست اما ظلمت‌هایی که در این دنیا برای خودمان درست کرده‌ایم ترس دارد، علاقه به دنیا و مظاهر دنیوی دل را می‌میراند اما یاد خدا دلها را زنده می‌کند.

راهش پررهرو باد

خبرنگار غلامرضا نورالدینی مسئول روابط عمومی اموزش وپرورش زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار