خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه:

شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان تداعی گر تلاش دانشجویان برای افول آمریکای جنایتکار است

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان نشان خواهند داد که با تلاش و علم دانشجویان، افول استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار رقم خورده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۱۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

قاسم امجدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از بسیج دانشجویی ،با برشمردن خیانت ها و جنایات آمریکا، اظهار داشت: آمریکا به عنوان شیطان بزرگ به صورت آشکار و پنهان، خوی استعماری خود را در ایران به نمایش گذاشته و در این میان سیزدهم آبان ماه معانی فراوانی از ظلم و ستم استکبار و مبارزه حق طلبان در مقابل آنها را در دل خود جای داده است.

وی افزود: دولت جنایتکار ایالات متحده با سرنگون کردن دولت مصدق در سال ۳۲ و کودتای ۲۸ مرداد دشمنی و مبارزه خود را با مردم حق طلب ایران آشکار کرد و با ابزار جانیان حکومت طاغوت، مردم را سرکوب کردند و اوج این رذالت ها را در ۱۵ خرداد سال ۴۲ به نمایش گذاشتند اما در مقابل شاهد انسجام و اتحاد مردم با محوریت حضرت امام خمینی(ره) بود.

امجدیان تصریح کرد: آمریکا به ناچار در سال ۴۳ مستقیماً وارد میدان شد و در ۱۳ آبان همین سال امام راحل را به ترکیه تبعید کرد و به گمان باطل خود مردم ایران را مغلوب خود کرده و بعد از آن دیکتاتوری محمدرضا پهلوی با پشتیبانی آمریکا از هیچ جنایتی علیه ملت ایران دریغ نکرده و از هر حربه ای در سرکوب مردم بهره گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: در میان این جنایات و خیانت‌ها بازهم ۱۳ آبان نمایان است ۱۳آبان ۱۳۵۷ استبداد حمله به دانش آموزان در صحن دانشگاه تهران را  که در اعتراض به جنایات حکومت پهلوی در دانشگاه تهران دست به تجمع زدند در دستور کار قرار داده و جمع کثیری از دانش آموزان و دانشجویان را به شهادت رساندند اما این بار خون نونهالان زمینه سقوط دیکتاتوری پهلوی را تسریع بخشید و در بهمن ماه همان سال بساط ظلم و جورشان با هدایت و راهبری حضرت امام خمینی(ره) برچیده شد.

امجدیان خاطرنشان کرد: با این حال آمریکای جنایتکار هنوز هم دست از خیانت بر نداشت و به خوی استعمارگری خود در قبال مردم ایران پایان نمی دهد تا اینکه در تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۸ با ورود دانشجویان انقلابی به لانه جاسوسی آمریکا به رابطه استعماری آمریکا با ایران خاتمه داده شد و این روز به عنوان نمادی از مبارزه با استعمار در تاریخ ایران جاودانه ماند.

وی افزود: هرساله مردم ایران روز۱۳ آبان را گرامی می دارند و علیه ایدئولوژی ظالمانه و خوی استعماری ایالات متحده آمریکا به عنوان نماد جهانی استکبار شعار مرگ بر آمریکا و دیگر مستکبران را سر می دهند.

امجدیان گفت: مردم عزیز ایران ۱۳ آبان امسال نیز با توجه به دخالت‌های مکرر آمریکا در ایران به ویژه پشتیبانی علنی از آشوبگران و اغتشاشگران، چند باره انزجار خود را از استکبار جهانی نشان خواهند داد و در این میان دانشجویان عالم، بصیر و دوستدار ایران یکپارچه و مقتدر، ان شاءالله حضوری چشمگیر خواهند داشت.

وی افزود: ملت ایران در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان نشان خواهند داد که با تلاش و کوشش و علم همین دانشجویان است که افول استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار رقم خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار