خبرهای داغ:

"نفوذ" راهبرد اصلی دشمن است

نفوذ راهبرد اصلی دشمن در شرایط فعلی است و متاسفانه برای انقلاب در چهل سال گذشته از این مجرا ضرباتی تحمیل و هزینه هایی ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۷۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سازمان بسیج مهندسین و جامعه مهندسین صنعت ومعدن استان سمنان به مناسبت 13 آبان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد؛

با وجود گذشت نزدیک به چهل و چهار سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران اسلامی است.
13 آبان در سه مقطع تاریخی سالهای 1343 (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)،1357 (کشتار وحشیانه دانشآموزان) و 1358 (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمنشکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.
13 آبان، روزی است که باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درسهای گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند.این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.
13 آبان یوم الله است تا به همه ملتهای آزادیبخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرتهای استکباری بزرگتر باشد، میتوان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملتها و با مقاومت در برابر خواسته های نامشروع ایستادگی کرد. 13 آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملتهای مستضعف و رسواگر سیاستهای زیادهخواهانه آنها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.
جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان در جهت پاسداشت بهتر ارزشهای این روز بزرگ که به روز استکبار ستیزی معروف است ذکر چند نکته را ضروری می دانند:
1- امروز راه و توطئه های نظام سلطه و استکبار جهانی نه تنها به پایان نرسیده بلکه هر سال با حیله و نقشه ای جدید در صدد است تا مردم و آرمان های انقلابی آن ها را از بین برده و یا تحت سیطره خود درآورد؛ از این رو لازم است مسئولان کشور با تدبیر و عقلانیت در راستای خدمت رسانی به مردم و کارآمد سازی انقلاب و گسترش عدالت در جامعه و مبارزه با فساد، بصورت شبانه روزی در جهت خنثی کردن برنامه های دشمن گام بردارند.
2- نفوذ راهبرد اصلی دشمن در شرایط فعلی است و متاسفانه برای انقلاب در چهل سال گذشته از این مجرا ضرباتی تحمیل و هزینه هایی ایجاد شده است. امروز دشمن با برنامه ریزی گسترده بدنبال نفوذ در مسئولان به اشکال و انحای مختلف است؛ تا در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی نقش آفرینی نماید امروز که دشمن تلاش می کند دست خود را از آستین برخی مسئولان وابسته بیرون آورده و ضربه لازم را بر پیکر انقلاب وارد نماید لازم است مردم با دقت به وقایع روز 13 آبان و دستاوردهای حاصل از تسخیر لانه جاسوسی؛ با هوشیاری و تیز بینی در این شرایط کنونی دست وابستگان، مفسدین و یاری گران استکبار را از امور سیاسی و اجرایی کشور قطع نمایند.
3- امروز دشمن با نگاه به شکست های متوالی خود در مواجهه با جمهوری اسلامی در 40 سال گذشته، تنها راه موفقیت را مسائل اقتصادی می داند لذا با حملات ناجوانمردانه اقتصادی میخواهد مردم را از نگاه عمیق به دستاوردهای انقلاب و وقایعی مانند 13 آبان بازدارد که البته باید گفت این نگاه جاودانه به دستاورهای انقلاب و یوم الله 13 آبان نه تنها حذف نمی شود، بلکه روز به روز بر جایگاه آن افزوده خواهد شد از این رو مسئولان اجرایی کشور نیز باید به درستی در این مسائل ورود کرده و اجازه ندهند تا نظام سلطه با فشارهای اقتصادی مردم را تحت فشار قرار دهند.
4- ملت انقلابی و مومن ایران یکبار در تاریخ ثبت کرده اند که قطع ید آمریکا از کشور، استقلال و برکات فراوانی در پی داشته است از این رو مسئولانی که هنوز راه نجاتشان را در گرو ارتباط با غرب میدانند باید بدانند که ملت انقلابی ایران دیگر این اجازه را به آن ها نخواهند داد. برجام و امثالهم ثابت کرد که آمریکا و دوستان پلیدش هیچگاه خواستار پیشرفت ایران و ایرانی نیستند. از این رو در روز 13 آبان دوباره یک صدا خواهند شد تا دست آمریکا را از کشور برچینند.
اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، جامعه مهندسین صنعت و معدن استان سمنان ضمن دعوت ازعموم ملت شهید پرور ایران اسلامی جهت حضور پرشکوه در بزرگداشت یوم الله 13آبان اعلام میدارند؛همگام با سایر آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری 13 آبان شرکت کرده و با تبعیت از ولایت فقیه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ،همواره در راستای زنده نگه داشتن آرمان های ضداستکباری و ظلم ستیزانه انقلاب اسلامی همچون گذشته در صحنه حضور خواهد یافت و در گام دوم انقلاب با اقدام جهادی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا و فعال خواهد بود.
✳️ سازمان بسیج مهندسین و جامعه مهندسین صنعت ومعدن استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار