برگزاری نشست روشنگری در پایگاه صوغان ارزوئیه

با حضور فرمانده سپاه سیرجان  نشست روشنگری در صوغان ارزوئیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۰۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،در این نشست فرمانده محترم سپاه سیرجان به ایرادسخن پرداختند،ایشان ضمن ادای احترام به مقام شاخص شهدا و تشکراز همه بسیجیان به چندین نکته مهم و راهبردی کردند!!!
سرهنگ پاسدار دستوری خاطر نشان کردند براندازی درجمهوری اسلامی امکان ندارد ودشمنان این مرز و بوم در پی محاصره همه جانبه جمهوری اسلامی هستند.
آنها در پی فشاراقتصادی همه جانبه هستندتا جامعه را فلج کنند ومردم را روز به روز به نا امیدی نزدیکتر و درنهایت به تسلیم شدن وا دارند و هدفشان به چالش کشیدن انقلاب هست.
ایشان به فضای مجازی اشاره کردند و فرمودند: فضای حقیقی دراختیارما هست اما فضای مجازی را دو دستی تقدیم دشمن کردیم.
آمار نشان می دهد که ما درفضای مجازی فعالیت کمی داریم و از همه مهمتر روشنگری نمی کنیم و از چنین بَستر مفیدی استفاده نمی کنیم.
ایشان همچنین از تراژدی و عملکرد دشمن در اغتشاشات اخیر پرده برداشت و فرمودند دشمنان جمهوری اسلامی ازمقابله و رویارویی با جوانان مومن و انقلابی این مملکت واهمه دارند و از این رو شروع به تخریب و تجزیه از درون کردن،ازجمله در پی فعال کردن قومیت ها شدند،جریان کُرد،لُر،ترک،عرب،بلوچ و...
دشمنان ما برای جلوگیری از پیشرفت ملت ما شروع به توطئه از درون جوامع دانشگاهی و مدارس ما کردند و همه این اتفاقات را به هم وصل می کنند تا به مرکز برسند و سوژه با مرگ دختر خانم مهسا امینی به دست آنها رسید و بهانه ای برای اغتشاشات فراهم شد.
ایشان در پایان سخنرانی خود فرمودند: ولنگاری و بی عفتی درجامعه ما معنایی ندارد و فرهنگ ما آغشته از غیرت،عفت،جهاد و ایمان و شهادت است و امروز کار جهادی ما با آبرو ست و باید آبرو داد برای نظام.

ارسال نظرات
آخرین اخبار