خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

ماهیت تضاد انقلاب اسلامی با نظام استکباری آمریکا راهبردی است

امیری نژاد عنوان کرد: تضاد بین انقلاب اسلامی و نظام استکباری آمریکا، از جنس سلیقه ای، قومی، سرزمینی، ساختاری و تاکتیکی نیست بلکه تضاد بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا راهبردی بوده و ماهیت ستیزگونه دارد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۵۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در جمع دانش آموزان و اولیاء مدرسه شهید شمس اسماعیلی، به سه رخداد مهم سیزده آبان اشاره کرد و گفت: مبارزه امام خمینی (ره) علیه دیکتاتوری محمدرضا پهلوی و وابستگی رژیم به آمریکا از سال ۱۳۴۲ آغاز شد و با تصویب قانون کاپیتولاسیون و سخنرانی آتشین امام (ره) به اوج خود رسید. سیزده آبان یادآور سه رخداد مهم؛ ۱۳ آبان ۱۳۴۳ تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، ۱۳ آبان ۱۳۵۷ روز دانشجو و ۱۳ آبان ۱۳۵۸ روز فتح لانه جاسوسی است. در حقیقت، سیزده آبان نماد مبارزه جبهه انقلاب علیه نظام سلطه جهانی است و الگویی برای همه آزادی خواهان جهان است.    

ماهیت تضاد انقلاب اسلامی با نظام استکباری آمریکا راهبردی است

وی در ادامه افزود: با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ایران و تقابل همه جانبه بین جمهوری اسلامی ایران با رژیم استکباری آمریکا، در حال حاضر نیز عرصه تضاد و تقابل جمهوری اسلامی ایران و آمریکا بسیار گسترده شده است. این تضاد و تقابل ایران در مقابل آمریکا سند حقانیت ایران در همه صحنه های مبارزه است.     

امیری نژاد، تضاد ایران اسلامی با آمریکا را راهبردی دانست نه تاکتیکی و گفت: تضاد و اختلاف بین نظام ها و حکومت ها می تواند سلیقه ای، قومی، سرزمینی، ساختاری، گفتمانی و راهبردی و ماهیت ستیزگونه داشته باشد. اما تضاد بین انقلاب اسلامی و نظام استکباری آمریکا، از جنس سلیقه ای، قومی، سرزمینی، ساختاری و تاکتیکی نیست بلکه تضاد بین جمهوری اسلامی ایران و آمریکا راهبردی بوده و ماهیت ستیزگونه دارد.  

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به اهداف استکباری نظام سلطه بر منطقه غرب آسیا اشاره کرد و گفت: هدف آمریکا براندازی نظام اسلامی در راستای دستیابی به اهداف استکباری و سلطه بر منطقه غرب آسیا و مقابله با خیزش های اسلامی و مذهبی است و نقطه ثقل فشار آمریکا روی ایران به عنوان قطب جهان اسلام و محور مقاومت می باشد. به بیان دیگر، هدف اصلی آمریکا براندازی نظام اسلامی است اما راهبرد و تاکتیک آن متغیّر است، گاهی با راهبرد سخت و حمله نظامی و گاهی با سازو کار تحریم و فشار اقتصادی است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار