نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی در مدارس چهارمحال و بختیاری

در آستانه ۱۳ آبان، زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین نواخته شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۲۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز،آیین نواخته شدن زنگ استکبار ستیزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان، آقای حسین میرزایی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و امیریان مدیرکل آموزش و پرورش استان در دبستان فاطمیه مهدیه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در این مراسم گفت: دانش آموزان و دانشجویان شهید این سرزمین به ما آموختند دیوار ظلم و ستم فروریختی است و با ایمان و شجاعت می‌توان این دیوار را ویران کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: روز ملی استکبار نمادی برای نسل نوجوان و جوان است که شیوه‌های ضربه زنی دشمن به ملت ایران را بشناسند و راه‌های ورود و آسیب دشمنان را ببندند.

امیریان مدیر کل اموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم گفت: هدف از نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس ، آشنایی دانش آموزان با اهمیت روز ۱۳ آبان، مفهوم و دلیل مبارزه با استکبار و نقش بصیرت و هوشیاری در جلوگیری از اقدامات مستکبرانه و نه گفتن به تحریم‌های ظالمانه آمریکا از نگاه نسل چهارم انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار