سردار نقدی در افتتاحیه مدرسه هوشمند ثارالله کرمان؛

دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است

این مقام مسئول افزود: دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است آمریکایی ها به بیش از ۷۰ کشور تجاوز کرده و اموال آنها را غارت کرده اند و ما باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۷۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،آیین افتتاحیه مدرسه تمام هوشمند دخترانه ثارالله با حضور  معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله  برگزار شد و همزمان زنگ استکبار ستیزی در این مدرسه توسط سردار نقدی نواخته شد

سردار نقدی در این مراسم اظهار کرد: سال ها افراد بی سواد به اسم‌ پادشاه بر این مملکت حکومت می کردند و دنبال رفاه خود بودند و در این شرایط دانش آموزان در روز ۱۳ آبان سال ۵۷ به میدان آمدند تا نظامی به کنار برود و نظامی بیاید که شرط رهبری در آن دانشمندتر است و زیر بار زور نمی رود

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  افزود:  نظام جمهوری اسلامی پادشاهی را از آن خدا می داند و ما هم تابع خدا هستیم و زیر بار زور نمی رویم ما  ۳۶ هزار دانش آموز شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد:نیروهای کومله که امروز شعارشان زن، زندگی و آزادی است؛ دختر دانش آموز ۱۶ ساله را به جرم ارتباط با سپاه پاسداران ۱۱ ماه این دختر جوان را در یک روستا زندانی کردند و این دختر نوجوان چون حاضر نشد به امام خمینی(ره) توهین کند پس از شکنجه زنده به گور شد.

وی ضمن اشاره به مطلب فوق و تأکید بر اینکه از این دست حماسه ها دانش آموزان ما کم نیافریده اند و خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: شما باید راه نیمه تمام آنها را تمام کنید.

این مقام مسئول  افزود: دیکتاتورترین کشور دنیا آمریکا است آمریکایی ها به بیش از ۷۰ کشور تجاوز کرده و اموال آنها را غارت کرده اند و ما باید مانند سردار سلیمانی در برابر آن بایستیم.

سردار نقدی با بیان اینکه تحصیل ، تذهیب و ورزش سه خواسته رهبر انقلاب از دانش آموزان است که باید به آنها بپردازند، گفت: تشکر می کنیم از کسانی که این مدرسه را بنا و به روز کرده اند و امیدواریم که نسل های زیادی در آن درس بخوانند.


ارسال نظرات