سردار نقدی:

نسل جوان ما مصممتر از گذشته راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها خواهند رساند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم صحنه هایی را که در سوریه شنیده بودند به چشم خودشان دیدن امروز نسل جوان ما مصممتر شدند تا راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۴۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰

نسل جوان ما مصممتر از گذشته راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها خواهند رساند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرداد نقدی سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در استان کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز ملت ما بیشتر از گذشته قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می دانند چرا که مردم با چشم خودشان دیدند که چه افراد شقی می تواند با آن عمق شقاوت  پیرزنها و طفل را در آغوش مادرش به شهادت برساند .

سردار نقدی افزود: جنس دشمنی که شهید سلیمانی و شهداء مدافع حرم جنگیدند تا دشمن را از منطقه بیرون کنند مردم به خوبی لمس کردند شناختند.

این مقام مسئول تصریح کرد: مردم صحنه هایی را که در سوریه  شنیده بودند به چشم خودشان دیدن امروز نسل جوان ما مصممتر شدند تا راه نیمه تمام شهید سلیمانی را به انتها برسانند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هدفش آزادی قدس بود و این زباله هایی  که بر سر مسیر قدس بودند پاک سازی کرد و محیط آماده شده برای اینکه جوانها عملیات نهایی که ریشه تمام این فسادها و جنایتهاست و یک  غده سرطانی منطقه است را از زمین محو کنند و منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند .

ارسال نظرات