امام جمعه شهر اهرم در واکنش به حملات تروریستی شاهچراغ

دشمن می داند که فتح الفتوح این انقلاب تربیت نسلی مومن و انقلابی است

امام جمعه شهر اهرم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:دشمنان بدانند که از نوجوانان نسل دهه هشتادی و نودی چنان سیلی خواهند خورد که برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۵۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اهرم گفت:اکثر مردم در زمان حضرت نوح در صف مقابل حضرت نوح بودند، در زمان حضرت ابراهیم، در زمان حضرت موسی و حضرت عیسی و پیامبر هم همینطور. امروز نه پیامبری است و نه امام حاضر بلکه فقیه جامع الشرایط به نیابت از انبیاء و ائمه پرچم دار این صف است و  همه کفر و همه نفاق و تزویر هم در مقابل این صف؛ صف آرایی کرده اند. ما هر روز در حال امتحان هستیم همان امتحان و ابتلای انبیاء گذشته امروز هم وجود دارد. 

حجت‌الاسلام پهلو زاده در ادامه خطبه ها با اشاره به اتفاقات اخیر کشور افزود: اگر تا به حال دشمنان حکومت اسلامی از مدارا و صبر نظام سوء استفاده کرده اند بدانند که حفظ امنیت فرد فرد مردم ایران اسلامی خط قرمز نظام انقلابی است و به آمریکا و صهیونیست و گاو شیرده آنها در منطقه که به عنوان محور شرارت هستند عرض می کنیم اگر نخواهید خطوط قرمز انقلاب اسلامی را رعایت کنید؛ همانطور که پایگاه عین الاسد با موشکهای نقطه زن گورستان نیروهای شما شد، بدانید که فرمان ولی ما بر زمین نخواهد ماند و تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد. 

امام جمعه شهر اهرم بابیان اینکه دشمنان انقلاب درحال برنامه ریزی دقیق وقوی برای نسل جوان انقلاب هستندتأکید کرد:

دشمن می داند که فتح الفتوح این انقلاب تربیت نسلی مومن و انقلابی است و می خواهد این تربیت دینی و انقلابی با هر ترفندی که شده چه با بازیها و زیست و حضور غیر موثر در فضای مجازی این تربیت را متوقف کند. اما بدانند این کابوس انها محقق خواهد شد و سیلی هایی که از نسل شهید فهمیده و مهدوی و حججی و حاج قاسم یکی محکم تر از دیگری سیلی خوردند بدانند که از نوجوانان نسل دهه هشتادی و نودی چنان سیلی خواهند خورد که برای همیشه از صفحه روزگار محو خواهند شد.ا

امام جمعه شهر اهرم درپایان ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ تصریح کرد:این حادثه تروریستی مثل حوادث دیگر که در حرم های مقدس انجام گرفته برای تحریک گسل های مذهبی و ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت های مختلف است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار