در هیئت اندیشه ورز مجمع بسیج استان مطرح شد:

اسناد تحولِّ مجمع بسیج سرمنشاء تحول و برکت در استان است

جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری با رویکرد ارزیابی علمی طرح های 7گروه موضوعی تخصصی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۶۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نایب رئیس مجمع بسیج سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این نشست، هیئت اندیشه ورز بسیج استان در قالب 7گروه تخصصی، چکیده ای از طرح های خود را ارائه دادند و توسط کمیته علمی ارزیابی شد.

اسماعیل تاجی افزود: هیئت اندیشه ورز بسیج استان برنامه ریزی کرده تا در قالب گروه های تخصصی پیرامون مسایل مختلف و نیازهای اجتماعی چاره اندیشی کنند و مجموعه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادهای نخبگان بسیجی و اعضای هیئت اندیشه ورز در قالب کارگروه های تخصصی همزمان با اجلاسیه مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری که روز 25 آبان ماه سال جاری در مرکز استان برگزار می شود، جمع بندی و سندراهکار و پیشنهاد برای کمک به مسئولین اجرایی استان و کشور آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: نیروی مقاومت بسیج در قالب هیئت های اندیشه ورز مجمع بسیجیان بنا دارد تا همیاری، همفکری و هم اندیشی و اندیشه ورزی در حوزه های مختلف برای حل مشکلات اجتماعی و نیازهای جامعه در حوزه های مختلف را با حضور اعضای متخصص خود چاره اندیشی کند و با بارش ذهنی که عزیزان دارند، در حوزه های تخصصی خودشان به مسئولان برای حل مشکلات کمک کنند تا به پیشرفت و عزت و اقتدار در سطح جامعه اسلامی برسیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در حاشیه این نشست گفت: سومین مجمع بسیج استانی و هیئت اندیشه ورز سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در حال برگزاری است و همانطوری که مردم عزیز استانمان واقف هستند به معنای واقعی بسیج شجره طیبه انقلاب است.

سردار علی افضلی افزود: استعداد و ظرفیت های بسیار خوبی در این نهاد مقدس وجود دارد که در سطح استان نیز با تشکیل تیم های اندیشه ورزی، با نشست های تخصصی و بررسی همه جانبه موضوعاتی که نوعا در سطح استان نیازمند توجه جدی مسئولین هست، توسط این هیئت های اندیشه ورزی طراحی و بررسی می شود .

جانشین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: سندهای تحولِّ تهیه شده توسط هیئت های اندیشه ورز بسیج که به همراه راهکارهای خوبی است، بعد از سیر مراحل تصویب در نهاد مقدس بسیج و مسئولین در سطح استان، به منظور پیاده سازی و اجرا ابلاغ می شود.

وی تصریح کرد: قطعا این اسناد و مطالعاتی که به صورت میدانی و علمی انجام می شود، قطع به یقین سرمنشاء تحولات و آثار و برکات در سطح استان خواهد بود. ان شاءالله

در پایان این نشست، احکام مسئولیت کمیته های تخصصی اجلاسیه مجمع بسیج استان چهارمحال و بختیاری تحویل شد.

ارسال نظرات