برگزاری مجمع بسیج شهرستان بن

مجمع بسیج شهرستان بن با حضور مسئولین کارگروه های شش گانه مجمع و با دعوت از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش شهر بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۳۶۶۱
|
۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین استان گفت: در جلسات مجمع شهرستانی و استانی به مسائل اولویت دار شهرستان و استان رسیدگی می شود و هدف رفع موانع موجود در بخش های مختلف است.

سرهنگ موسوی بیان کرد: بن ظرفیت بسیارخوبی دارد و باید در جلسات مجمع بسیج شهرستان اولویت های شهرستان مطرح و با بهره گیری از ظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی برای حل مسائل موجود اقدام شود.

موسوی تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در جلسات مجمع بسیج شهرستان برگزار می شود حل مسائل اولیت دار شهرستان ها با استفاده از نخبگان می باشد چرا که معتقدیم با حضور نخبگان می توان خیلی سریع تر و بهتر مشکلات موجود را حل کرد.

شایان ذکر است جلسه  مجمع بسیج شهرستان با حضور مسئولین کارگروه های شش گانه ی اقتصاد و زیربنایی، علمی پژوهشی، دفاع زیستی و سلامت، زنان و خانواده، تعلیم و آموزش و کارگروه فرهنگی و اجتماعی برگزار اعضای آن ضمن بیان دیدگاه های خود به ارائه ی راه حل های عملی مسائل اولویت دار شهرستان پرداختند.

ارسال نظرات