خبرهای داغ:

اکنون حفظ وحدت اسلامی بیش از هر زمان دیگری ضروری است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژگفت: حفظ وحدت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۲۷
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، نشست هم اندیشی علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت در حسینه ی امام خامنه ای سپاه این شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت افزود: این هفته به مناسبت هفته وحدت نام گذاری شده و واقعاً مفاهیم زیبایی را در خود دارد چرا که اختلاف افکنی آفت بزرگی است که به افراد و جامعه آسیب خواهد زد و در سایه وحدت، انسان به رشد می رسد.

وی باتوجه به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای آسیب زدن به وحدت و امنیت کشور، تاکید کرد: امروز بر هر فرد ایرانی مسلمان در هر جایگاه و مقامی که دارد، لازم است با گفتار یا رفتار خود به تقویت هرچه بیشتر وحدت و انسجام جامعه کمک کنند و اجازه ندهند دشمن به اهداف شوم خود دست یابد.

یوسفی گفت: امروز ضرورت وحدت امت اسلامی را باتوجه به دسیسه‌های دشمنان اسلام، بیش از پیش آن هم نه در حرف و شعار بلکه به صورت مصداقی و عینی، احساس می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ افزود: بدون شک هفته وحدت می‌تواند گام مهمی در راستای ایجاد و تحکیم اتحاد میان مسلمانان در اقصی نقاط جهان باشد لذا تمامی مسلمانان باید اتحاد و انسجام خویش را حفظ کنند و از این طریق توطئه‌های دشمنان را علیه اسلام نقش بر آب کنند.

وی اظهار داشت:در همین راستا پیروی از رهنمودهای امام خمینی ( ره ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند چراغ راهی برای رسیدن به این هدف بزرگ باشد.


ایجاد تفرقه و اختلاف خواست دشمن است/ تا پای جان پای انقلاب و امام خامنه ای هستیم


ماموستا سید خالد رسول زاده در این نشست با تبریک سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، گفت: ملت ایران در سایه نامگذاری این هفته که یادگار ارزشمند امام خمینی‌(ره) و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در سایه پیروی از سیره عملی و نظری پیامبر اسلام (ص)، از وحدت و همدلی خوبی برخوردار هستند.

امام جمعه اهل تسنن شاهین دژ با اشاره به تلاش و سیاست تفرقه افکانه ۲۰۰ سال اخیر استبکار جهانی بالاخص انگلستان، گفت: ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلامی خواست دشمن است که تنها با سواد تقریبی یعنی شناخت دشمن، می‌توان توطئه‌های آن را خنثی کنیم.

ماموستا سید خالد رسول زاده ، وحدت و تعامل هر چه بیشتر را رمز موفقیت و دستیابی به اهداف عالی در هر جامعه دانست و اظهار داشت: اگر همه مسلمانان با یکدیگر وحدت داشته باشند  مسلمانان به بزرگترین قدرت جهان تبدیل خواهند شد و می توان شکوه و عظمت و مجد اسلام را در تمامی عرصه های به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به اهانت به مقدسات و به آتش کشیدن قرآن و پرچم کشورمان در روزهای اخیر توسط آشوب‌گران گفت: این اتفاق ناگوار به دلیل ضعف ایمان و اثرپذیری جوانان و مردم از غرب و رسانه‌های معاند است.

ماموستا رسولزاده با توصیه به جوانان و مردم گفت: این افراد اصل نظام را هدف قرار دادند ولی ما تا پای جان مان پشت انقلاب، اهداف و آرمان‌های امام هستیم زیرا ما برای این انقلاب خون داده‌ایم و مطمئنا همه ما در قبال این انقلاب و این کشور مسئولیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار