به همت بسیج فرهنگیان سپاه زرند

دیدار با خانواده شهدای فرهنگی زرند انجام شد

سرهنگ متصدی مسئول بسیج دانش آموزی وفرهنگیان سپاه زرند به همراه عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ،با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۲۲
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : به همت بسیج فرهنگیان سپاه زرند، سرهنگ متصدی مسئول بسیج دانش آموزی وفرهنگیان سپاه زرند به همراه عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ،مهدیزاده، کارشناس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با خانواده های شهدای فرهنگی و دانش آموز ، شهید یدالله سرداری ، شهیدیدالله قائم پناه ، شهیدرسول صادقی وشهیدان علی و محمد زمانی دیدار و گفتگو واز خانواده این شهداء تجلیل نمود

در این دیدارها عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز ، ایثار و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس را ستودنی خواند و بر حفظ دستاوردهای انقلاب و خون شهدا و امنیتی که حاصل ایثار و از خودگذشتی آنان است، تاکید کرد.

وی تصریح کرد: وجود مادران و پدران شهدا باعث برکت و دیدار با آنان مایه نشاط است و صبوری شما عزیزان به ما توان می دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم.

جعفری خاطرنشان کرد : امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

گفتنی است مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند به همراه مسئول بسیج دانش آموزی و کارشناس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های شهیدان معلم ودانش آموز یدالله سرداری ، یدالله قائم پناه ، رسول صادقی ، علی و محمد زمانی دیدار و گفتگو کرد.

خبرنگار :غلامرضا نورالدینی

ارسال نظرات
آخرین اخبار