خبرهای داغ:
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود:

آرامش کامل در شاهرود برقرار است/ مسببان آشوب‌ها به اشد مجازات می‌رسند

شاهرود_رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود گفت: نیرو‌های انتظامی، سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای آسایش و آرامش انجام می‌دهند و مسببان آشوب‌های اخیر به اشد مجازات خواهند رسید.
کد خبر: ۹۴۵۸۹۹۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵

آرامش کامل در شاهرود برقرار است/ مسببان آشوب‌ها به اشد مجازات می‌رسندبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در حاشیه نمایش تعداد زیادی سلاح گرم و سرد که از اغتشاش‌گران روز‌های اخیر در شاهرود کشف شده است، با اشاره به اتفاقاتی که دشمنان قسم‌خورده نظام به راه انداختند و بنا داشتند کیان نظام را دچار اخلال کنند، اظهار کرد: دشمنان با سناریوی آشوب در راستای براندازی، کار خود را شروع کردند و قصد داشتند تا با اغفال جوانان به هدف شوم خود برسند که با هوشیاری مردم نتوانستند.
او با بیان اینکه بار دیگر نشان داده شد که دشمنان ما انسان‌هایی نادان و نفهم هستند، افزود: در این آشوب‌ها و از دستگیرشدگان، سلاح‌های سرد و گرم زیادی کشف شد.
رئیس شورای تأمین شهرستان شاهرود با اشاره به آسیب‌دیدگی تعدادی از بسیجیان و نیروی انتظامی در این درگیری‌ها عنوان کرد: با تمام این اتفاقات، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج تمام تلاش خود را برای آسایش و آرامش انجام دادند و مسببان این آشوب‌ها نیز به اشد مجازات خواهند رسید.
جلالی با تشکر ویژه از نیروی مقتدر انتظامی، سپاه و بسیجیان در راستای برقراری امنیت و آرامش ادامه داد: در ابتدای این ناآرامی‌ها، تشکل‌های مردمی نیز پای کار آمدند، مردم ولایتمدار خود به کمک نیرو‌های انتظامی و نیرو‌های مسلح آمدند و به جهت نشان دادن اقتدار نظام در راهپیمایی شرکت و ضمن محکوم کردن حوادث اخیر، از نیرو‌های مسلح و انتظامی حمایت کردند.
او با تشکر ویژه از مردم که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب و دفاع مقدس و فتنه‌ها و در هیاهوی رسانه‌ای در صحنه بودند، به خانواده‌ها توصیه کرد تا مراقب فرزندان خود باشند که گول افراد سودجو را نخورند و در دام نیفتند.
فرماندار شهرستان شاهرود با تأکید بر اطلاع‌رسانی در این راستا گفت: نظام آموزشی ما در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها باید تولید محتوا کنند و واقعیت‌ها را در اختیار دانشجویان و دانش‌آموزان قرار دهند.
جلالی با تأکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: جهاد تبیین وظیفه همگانی بوده و در نظام آموزشی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است؛ در کنار آن، نقش خانواده‌ها مهم است و باید مورد توجه باشد.
او ابراز کرد: اقلام کشف‌شده از آشوبگران به قصد درگیری جدی بوده و جوانان مراقب و هوشیار باشند تا به دام آن‌ها نیفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار