خبرهای داغ:
سردار نقدی:

تهاجم دشمنان در عرصه رسانه و عملیات روانی همچنان ادامه دارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت: امپراطور رسانه ای دشمن فوت اتفافی یک خانم را که هر انسانی را متاثر می‌کند دستاویز خود قرار داده است.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۸۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در مرکز فرماندهی الکترونیک سپاه" برگزار شد طی سخنانی گفت: تهاجم دشمن ادامه دارد. دفاع مقدس هم در تمام این سال‌ها ادامه داشته و ادامه دار خواهد بود. خداوند همیشه وعده خودش را که پیروزی مومنان مقاوم و پایدار بوده است را محقق کرده و خواهد کرد. همانگونه که در دفاع مقدس اینگونه شد.

سردار نقدی اظهار کرد: همه دنیا برای تجهیز رژیم بعث وارد عمل شدند و هر تسلیحاتی را از دست میدادند با فوریت با بهترین سلاح رو جایگزین می‌کردند. دشمن ما با ۳۰۰ فروند هواپیمای جنگی معمولی وارد جنگ با ما شد و با ۶۱۰ فروند هواپیمای پیشرفته روز خارج شد. دشمن با ۳۵۰۰ تانک وارد جنگ شد و با وجود از دست دادن ۷۳۶۰ تانک در پایان جنگ با بیشتر از ۵۵۰۰ دستگاه تانک مدرن جنگ را پایان برد، ولی با وجود این همه امکانات شکست خورد.

وی افزود: امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می بینید این روز‌ها امپراتوری رسانه‌های دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می تواند هر انسانی را متاثر کند دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح میریزد. آل سعود که خشن‌ترین رژیم منطقه است با خونسردی تمام خبرنگار مخالف خود عدنان قاشقچی را در سفارتخانه اش در ترکیه با اره برقی تکه تکه کرد و این مساله برای همه دنیا هم آشکار شد.

سردار نقدی با اشاره به قتل عام رژیم سعودی در موارد مختلف ادامه داد: رژیم سعودی که نوجوان چهارده ساله را به جرم پخش اعلامیه در روز روشن با شمشیر گردن زد. رژیمی که صد‌ها هزار یمنی را قتل عام و بیخانمان کرده، رژیمی که اتوبوس نوجوانان حافظ قرآن یمنی را بمباران و همه ی نوجوانان و کودکان را شهید کرد و در قبال این انبوه جنایت خم به ابرو نیاورد اینک داغدار مرگ اتفاقی یک ایرانی شده و زانوی غم در بغل گرفته است و رسانه هایش در این اندوه شب و روز ندارند.

وی گفت: رژیم آمریکا که صد‌ها هزار عراقی را کشت، ننگ شکنجه گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب را بر پیشانی دارد که هزاران نفر در آنجا‌ها کشته یا ناقص شدند و فیلم این جنایات هم توسط معترضان ارتش خودشان منتشر شد همه دنیا دیدند، ولی در قبال این همه جنایت فجیع آخ هم نگفت حالا دلسوز مرگ اتفاقی یک خانم شده است، آمریکا که با بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان صد‌ها بیمار و پزشک و زن در حال زایمان و کودک تازه متولد شده را کشت و به خاک و خون کشید حالا برای مرگ اتفاقی یک نفر اشک میریزد.

وی با بیان اینه رژیم کودک کش صهیونیستی هر روز در حال کشتار کودکان مظلوم است افزود:  تنها در یک فقره حمله به پناهگاه کودکان یتیم در قانا در جنوب لبنان ۱۰۶ نفر را کشت و دوماه پیش خانم خبرنگار را با شلیک مستقیم کشت این‌ها شده اند مدافع حقوق بشر و از غم مرگ یک خانم ایرانی خواب و خوراک ندارند و همه توانشان را برای به آشوب کشاندن خیابان‌ها به صحنه آورده اند. در این میان یک عده افراد بیرحم هم فضای مجازی را جولانگاه توهین و تهمت به نیرو‌های انتظامی کرده اند.  نیرویی که مظهر اقتدار ملی و نماد امنیت کشور است، نیرویی که هر روز برای امنیت و آسایش مردم فداکاری میکند و قربانی میدهد و مردم دارند شهدای این نیرو در مرز‌ها در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر را تشییع میکنند ناجوانمردانه آماج تهمت و افترا قرار میگیرد.

سردار نقدی ادامه داد: مسئولان قضایی و اجرایی قول داده اند پرونده این حادثه را رسیدگی کنند اگر تهمت زنندگان و توهین کنندگان به نیرو‌های انتظامی را محاکمه و مجازات نکنند امنیت کشور را به مخاطره انداخته اند و مردم آن‌ها را نخواهند بخشید. کانال داران و سایت دارانی که دروغ پراکنی و شبهه پراکنی کرده و با آل سعود هم نوا شده اند باید در دادگاه جوابگوی تهمت‌هایی که به نیرو‌های انتظامی زده اند باشند.

وی در پایان گفت: این هرج و مرج‌ها نتیجه فضای مجازی ول است که مسئولان مربوط ترجیح داده اند مدیریت آن در دست دشمن باقی بماند و مادام که مدیریت فضای مجازی در کنترل دشمنان این ملت باشد میتوانند با عملیات روانی هر حادثه را تبدیل به ناامنی و اغتشاش کنند. امیدوارم مسئولان مربوط از خواب غفلت بیدار شوند و به حاکمیت دشمن در فضای مجازی کشور خاتمه دهند.

ارسال نظرات