خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس

250 عنوان برنامه در سلماس اجرا می‌شود

فرمانده سپاه سلماس گفت: بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در سلماس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۷۹۷۵
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶

به گزارش بسیج از سلماس، سرهنگ پاسدار سیدکاظم میرکاظمی‌زاده فرمانده سپاه سلماس 30 شهریور در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نخستین برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور با تجلیل از ۴۰۰ رزمنده و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت روز چهارشنبه 30 شهریورماه برگزار می‌شود..

وی گفت: همزمان با چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس ۴۲ برنامه شاخص شهرستانی با محوریت شعار «ما مقاوم هستیم» برنامه‌ریزی شده و درراستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در مناطق مختلف شهرستان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه سلماس گفت: عطرافشانی مزار شهدا و تجدیدمیثاق با امام یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس می‌باشد، که در روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه با حضور خانواده‌ه معظم شهدا، ایثارگران و نیروهای مسلح برگزار خواهد شد، مراسم غبارروبی مزار شهدا، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، اعزام گروه‌های جهادی، توزیع کمک‌های مومنانه، برپایی درمانگاه‌های صحرایی و ویزیت رایگان توسط پزشکان، برپایی میز خدمت جهادی در مناطق مرزی، محروم و کم‌برخوردار شهرستان، برپایی یادواره‌های شهدا و مراسم آبروی محله از جمله برنامه‌هایی  به‌شمار می‌رود، که برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.

میرکاظمی‌زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم استخراج گنجینه دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس مظهر مقاومت، پایداری، ایثار و شهادت است و امروز تبیین ابعاد و جزئیات این واقعه حماسه‌ساز باید محور برنامه‌ها باشد.

فرمانده سپاه سلماس افزود: بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس جزو محوری‌ترین اصول برنامه‌ریزی این ایام بوده است.

ارسال نظرات