خبرهای داغ:
محمدی عراقی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

حرارت "اجتماع عظیم اربعین"، رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را ذوب می کند/اجتماع اربعین را مغناطیس جهانی بودن قیام عاشورا

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حرارت "اجتماع عظیم اربعین"، رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را ذوب می کند، گفت: اجتماع اربعین، مغناطیس جهانی بودن قیام عاشورا است.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۸۱
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

حرارت

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، در اربعین حسینی، اجتماع اربعین را نماد جامعیت اسلام ناب و اهل بیت(ع) برشمرد و گفت: زیارت اربعین از سوی معصومین(ع) سفارش شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایمان، اعتقاد، اخلاق، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی را از ابعاد مختلف این اجتماع عظیم دانست و افزود: این ابعاد در حد بالا در قالب نیاز بشریت به یک جامعه کامل تجلی پیدا کرده است.

اجتماع عظیم اربعین آیینه حل مشکلات جامعه بشریت در غبار تبلیغات منفی استکبار با برخورداری از امپراتوری رسانه است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی اجتماع عظیم اربعین را آیینه حل مشکلات جامعه بشریت در غبار تبلیغات منفی استکبار با برخورداری از امپراتوری رسانه برشمرد و گفت: اندیشمندان، هنرمندان و نخبگان جهان را باید دعوت به مطالعه و بررسی ابعاد مختلف این اجتماع بی نظیر کرد، زیرا ماهیت این اجتماع بزرگ انسانیت است.

اجتماع اربعین، یک معجزه جهان بشریت است
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اجتماع اربعین را یک راهنما و راهبر برای جامعه بشریت دانست و با بیان اینکه "مکتب عاشورا"، پاسخگوی حل مشکلات جامعه بشریت است، بر اجتماع اربعین به عنوان یک معجزه در جهان بشریت تأکید کرد و افزود: اجتماع عظیم اربعین، ارزش های ماورایی دارد.

مکتب امام حسین(ع) گمشده جامعه بشریت است
وی انسانیت، آزادی و فداکاری را گمشده جامعه امروز بشریت بر شمرد و گفت:" اربعین" و "مکتب امام حسین(ع)، این گم شده جامعه بشریت است.

دلهای آزادی خواهان جهان به زلف نهضت عاشورا گره خورده است

دلهای آزادی خواهان جهان از پنج قاره به زلف" نهضت عاشورا" و قیام سیدالشهدا (ع) متصل شده است

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین، عامل تحول آفرین است، اظهار داشت: دلهای آزادی خواهان جهان از پنج قاره با نژاد های مختلف به زلف" نهضت عاشورا" و قیام سیدالشهدا (ع) متصل شده است.

این عضو مجمع تشخیص مصلح نظام ادامه داد: آزادی خواهان و شیعیان جهان در اجتماع عظیم اربعین، گرد یک محور، مسیر و آرمانی واحد که آن سیدالشهدا (ع) و قمر منیر بنی هاشم (ع) است، می گردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی اجتماع عظیم اربعین حسینی، را نعمت بزرگ الهی برشمرد و تصریح کرد: این حرکت عظیم، جاذبه نیرومندی دارد و باید بانیان آن به ویژه در عراق برای میزبانی هرچه باشکوه در آینده حمایت شوند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دنیا با گردشگری تجارت می کند، اضافه کرد: ملت عراق در نقطه مقابل، تجارت و درآمد خود را پای اربعین هزینه می کنند و این هم یک جلوه خاصی از این اجتماع بزرگ است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه تجلی عشق سیدالشهدا (ع) را در اجتماع اربعین می بینیم، تصریح کرد: نجات بشریت از بردگی و ظلم، هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا بوده است.

اجتماع اربعین را مغناطیس جهانی بودن قیام عاشورا
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی اجتماع اربعین را مغناطیس جهانی بودن قیام عاشورا و مکتب امام حسین (ع) دانست و اظهار کرد: اجتماع عظیم اربعین، قدرت معنوی بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه حرارت اجتماع عظیم اربعین، در آینده نه چندان دور به قدرت معنوی عظیمی پیدا خواهد کرد که رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را ذوب می کند، خاطرنشان کرد: امتداد این اجتماع بی نظیر، حتی بدون شلیک یک گلوله، اسرائیل را از صحنه روزگار محو و استکبار را در منطقه و جهان نابود خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار