خبرهای داغ:
توکلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

اجتماع عظیم اربعین، مانور سیاسی شیعیان و آزادگان جهان است/ اجتماع عظیم اربعین، وحشت در دل دشمنان اسلام انداخته است

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین را مانور سیاسی شیعیان و آزادگان جهان دانست و گفت: اجتماع عظیم اربعین، وحشت در دل دشمنان اسلام انداخته است.
کد خبر: ۹۴۵۷۱۰۳
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

اجتماع عظیم اربعین،  مانور سیاسی شیعیان و آزادگان جهان است/ اجتماع عظیم اربعین،  وحشت در دل دشمنان اسلام انداخته است

احمد توکلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در آستانه اربعین حسینی، گفت: جابربن عبدالله انصاری اولین زائر قبر سیدالشهدا(ع) بعد از واقعه کربلا و از بنیان گذاران پیاده روی اربعین بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز زائرین حرم مطهر امام حسین (ع) وقمر بنی هاشم(ع) در مسیر پیاده روی اربعین جا پای قدم های جابر می گذارند.

توکلی با تأکید بر اینکه امام حسین(ع)، تنها در بین ائمه اطهار(ع) و انبیاءالهی اربعین دارد، تصریح کرد: چهلم شهدا در امتداد اربعین امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و در استقرار نظام جمهوری اسلامی بسیار تأثیرگذار بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه بعد از سقوط رژیم بعث صدام، زیارت عتبات عالیات مجدد رونق گرفت، اضافه کرد: زیارت اربعین در قالب این اجتماع بزرگ نیز شکل گرفت.

توکلی اجتماع عظیم اربعین را مانور سیاسی شیعیان و آزادگان جهان دانست و با بیان اینکه اجتماع عظیم اربعین، وحشت در دل دشمنان اسلام انداخته است، اظهار داشت: آنها برای اینکه از تأثیرگذاری این اجتماع بی نظیر در جهان بکاهند، این همایش عظیم را بایکوت رسانه ای کردند و این هم نشان دهنده ضعف و هراس دشمنان است. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار