بسیج دانش آموزی گلباف خبر داد.

راه اندازی پویش همکلاسی مهربان ۳

خانم نوروزی مسئول بسیج دانش آموزی بخش گلباف گفت:درراستای نهضت کمک های مومنانه وبه منظور حمایت از دانش آموزان محروم بخش گلباف به همت بسیج دانش آموزی پویش همکلاسی مهربان ۳ راه اندازی شد:
کد خبر: ۹۴۵۵۶۲۶
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

گزارش خبرگزاری بسیج  در کرمان ، خانم نوروزی مسئول بسیج دانش آموزی بخش گلباف اظهار کرد: در راستای نهضت کمکهای مومنانه و به منظور حمایت از دانش آموزان محروم بخش گلباف  به همت بسیج دانش آموزی بخش گلباف پویش همکلاسی مهربان ۳ راه اندازی شد.

خانم نوروزی خاطر نشان کرد: دانش آموزان بخش گلباف خود را فرزندان حاج قاسم می دانند و با حضور و همراهی خود در این پویش با آرمان های این شهید بزرگوار که همواره در طول زندگی ارزشمند خود از هیچ کوششی برای یاری مظلومان و محرومان دریغ نکرد بیعت می کنند.وهمه دانش آموزان بسیجی همواره در طول تاریخ حماسه ساز بودند و در هر برهه ای از زمان به جایگاه و اهمیت نقش خود در جامعه واقف هستند.

وی افزود: دانش آموزان بسیجی بخش گلباف با همراهی خیرین برای سومین سال متوالی در آستانه بازگشایی مدارس  پویش همکلاسی مهربان ۳را  برگزار خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی بخش گلباف گفت: تهیه لوازم التحریر و فرم مدارس،کیف تامین کمک هزینه ثبت نام دانش آموزان در مدارس ، ارائه بسته های آموزشی مجازی رایگان به دانش آموزان  در دستور کار است.

این مقام مسئول با اشاره به زمان برگزاری این طرح عنوان کرد: جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی  تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و در آستانه بازگشایی مدارس از 15 شهریور تا اول  مهر سال جاری  این اقلام  توزیع می گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار