مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان:

حضرت زینب(س) بنیانگذار کار تشکیلاتی است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ورزقان گفت: حضرت زینب(س) بنیانگذار کار تشکیلاتی و جمعی بوده است و جبهه حق هم بدون کار جمعی نمی تواند در امور خود موفق شود.
کد خبر: ۹۴۵۴۸۲۲
|
۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی در هیئت رزمندگان اسلام ورزقان که با موضوع «زینب(س)، قدرت تاریخ‌ساز» برگزار شد، اظهار داشت: این شهادت تاریخ است که حضرت زینب(س) در معرکه‌های مختلف جان نثار حسین(ع) شد‌ و قدرت کلام، شجاعت، استقامت و معنویت او مثل امیرالمومنین(ع) حوزه‌های ناب حکومت الهی را برای مردم تداعی کرد.

وی افزود: زینب(س) شخصیتی شد که می‌شود به او تکیه کرد. عاملی که انسان برای این تکیه و دنباله روی نیاز دارد را می توان پیدا کرد. هم اسیران دربند و زنجیر بنی امیه که از آل الله بودند به حضرت زینب (س) تکیه کردند و هم اینکه حضرت زینب(س) چنان قدرتی را از خود نمایان کرد که که تا به امروز همه عدالت‌خواهان و همه خداباوران به حضرت زینب تکیه می‌کنند.

مسئول نمایندگی سپاه ورزقان ادامه داد: تا زمانی که جبهه کفر و حق پابرجاست، با همین مرامنامه حضرت زینب(س) پیروز میدان خواهیم بود. ایشان به همه ثابت کردند که فتح و ظفر مساوی پیروزی نیست و در جبهه حق، شکست یا پیروزی معنا ندارد، چنانچه این نکته برجسته را در دوران دفاع مقدس نیز بارها تجربه کرده‌ایم که ظاهراً رزمندگان شکست می‌خوردند اما حضرت امام(ره) می‌فرمودند ما پیروز می‌دانیم.

حجت‌الاسلام رجب احمدی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره)، بیان کرد: ایشان در جایی خطاب به رزمندگان فرمودند نه آن‌ها که نرسیده‌اند، شکست خورده‌اند و نه آن‌ها که رسیده‌اند، پیروزند. در جبهه حق، ماندن در صحنه مهم است. همچنین در جایی دیگر فرمودند شعار جنگ جنگ تا پیروزی غلط است، جنگ تا وقتی که کفر باقی است و حق در حال زیر دست و پا له شدن است ادامه دارد.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه ما فاصله زیادی با حضرت زینبی که حماسه ساز و تاریخ ساز شد داریم اظهار کرد: خانواده حضرت زینب(س) یک خانواده مبارزاتی و زندگی او سیاسی است. زینب(س) آن بحران سخت را مدیریت کرد. این ظلم بزرگی به حضرت زینب است که او را مصیبت زده معرفی کنیم. اگر این مصیبت‌ها می توانست به او آسیب بزند نمی توانست بهترین حماسه تاریخ را به جا بگذارد. کسانی که در فضای مجازی هستند باید مراقب باشند که حضرت زینب را به شکل صحیح معرفی کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار