خبرهای داغ:
سردار حسن زاده:

بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: رسالت بسیج اقشار، بسترسازی برای تحقق الگوی متعالی حکمرانی و دولت اسلامی است و "بسیج" در مجموع موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۴۱۴۳
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش" نقش بسیجیان ناحیه ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی" گفت: سردار غلامرضا سلیمانی تسلط کافی بر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب دارد.

وی افزود:بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری پنج گام مطرح شده است، پیروزی انقلاب، ایجاد نظام اسلامی، ایجاد دولت اسلامی، ایجاد ملت و امت اسلامی و در نهایت تمدن نوین اسلامی و بسترسازی برای ظهور، ابعاد این منشور است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه چشم انداز را رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند و  تیر خلاص را به تفکر غربی زدند، خاطرنشان کرد:  فرماندهان بسیج، باید تفسیر کننده بیانیه گام دوم انقلاب باشند و بیانیه گام دوم، منشور مانایی انقلاب است و سپاه و بسیج باید بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کنند.

سردار حسن زاده رسالت بسیج اقشار را بسترسازی برای تحقق الگوی متعالی حکمرانی و دولت اسلامی دانست و گفت: در این رابطه با مجموعه مدیران، کارمندان و آحاد مواجه هستیم. این الگو‌هایی که داریم عموما غربی است، باید یک الگو ایجاد شود تا ما را به تمدن نوین اسلامی برساند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با اشاره به اینکه  فهم ما از آموزه‌های دینی، توجه به نهج البلاغه و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مدل امامت است، یادآور شد: بر انگیختگی و ایجاد نیروی درونی نقطه‌ای مهم و اثرگذار است.

وی تصریح کرد: طعم، مزه و شیرینی مدیریت بر اساس الگوی امامت را در دوران دفاع مقدس چشیدیم و نگاه مدیریت در آیینه الگوی امامت باید تغییر کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد: کارمند در تراز انقلاب و شهید سلیمانی باید مورد توجه باشد، بسیج موتور پیشران تحقق الگوی حکمرانی اسلامی است.

سردار حسن زاده اظهار داشت: تحول، طبق تأکیدات مقام معظم رهبری ضروری، قابل دسترس و امکان پذیر است و تحقق آن نیاز به افراد بسیجی با روحیه انقلابی دارد. باید معرفت نسبت به اهداف ترسیم شده در گام دوم را بررسی و از آن شناخت پیدا کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه  بر اساس تأکید فرمانده معظم کل قوا در بیانیه گام دوم وارد دومین مرحله از خودسازی و تمدن سازی شده ایم، ادامه داد:  بدون خودسازی تحقق این اهداف امکان پذیر نیست و باید سرشار از معنویت و خودسازی باشیم.

سردار حسن زاده تصریح کرد: مدالی بالاتر از افتخار خدمت به مردم نداریم و باید به عنوان فرهنگ در ادارات نهادینه شود لذا سلامت محیط کار بسیار مهم و اثرگذار است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تأکید کرد: اموری مانند امر به معروف و نهی از منکر را باید از دولت اسلامی و ادارات شروع کنیم، ولی در این رابطه ضعف‌هایی داریم و عیار اخلاص باید در این رابطه بالا باشد.

وی با تأکید بر اینکه دایره امر به معروف محدود نیست و امر به معروف و نهی از منکر  باید در این دایره وسیع به فرهنگ تبدیل شود، افزود:  عیار اخلاص حاج قاسم مشخص است و نام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ماندگار کرده است. 


ارسال نظرات
آخرین اخبار