توسط مدیریت اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی درتنگستان

کارگاه آموزشی پیشگیری ازآسیب های اجتماعی ویژه بسیجیان گردان امنیتی حوزه ثارالله آباد تنگستان توسط مدیریت اجتماعی سپاه تنگستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازتنگستان،سرهنگ پاسدار امیدراستگو مدیر اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان ضمن اشاره به دلایل گرایش جوانان به اعتیاد و سایر عوامل زمینه ساز این مسئله گفت:معمولا اعتیاد در جوانان به دلیل عدم آگاهی و دانش ناکافی، عوارض جسمی و روانی بیشتری به همراه دارد.

مدیراجتماعی سپاه امام علی(ع)ناحیه مقاومت تنگستان درادامه افزود:اضطراب، تنش، محرکهای شدید روانی، ناراحتیهای خانوادگی و کسب اعتماد بنفس از جمله عوامل زمینه ساز ترغیب جوانان به اعتیاد می باشد.

مدیر اجتماعی سپاه امام علی(ع)تنگستان تصریح کرد:اعتیاد به مواد مخدر جزو یکی از غلط ترین عادت های زندگی است که می تواند زندگی فرد مبتلا به مصرف مواد مخدر و حتی اطرافیانش را به شدت تحت تأثیر قرار بدهد. متأسفانه این عادت غلط هر روز بیشتر در جامعه رشد می کند و بیشترین افرادی که در دام اعتیاد می افتند قشر جوان هستند.

سرهنگ راستگو به مهم ترین دلایل اجتماعی که افراد به را به سمت مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت:دسترسی آسان به مواد مخدر،بیکاری وعدم اشتغال زایی ،اختلاف طبقاتی شدی،فرهنگ محل زندگی
ارتباط با افراد ناباب از جمله عوامل اجتماعی تمایل افراد به مواد مخدر می باشد.

مدیراجتماعی سپاه تنگستان درپایان با اشاره به مهم ترین راه های پیشگیری و درمان اعتیاد در جوانان گفت:تربیت درست و اصولی و حمایت صحیح والدین از فرزندان نه تنها می تواند باعث پیشگیری از ابتلا به اعتیاد شود بلکه در درمان اعتیاد نیز می توانند به شدت موثر باشند. اگر بتوانیم جوانانی که در دام اعتیاد افتاده اند را به درستی راهنمایی کنیم قطعا در تجربه یک ترک اعتیاد بدون بازگشت به آن ها کمک کرده ایم.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار