جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود/ دولت دارای رسالت انجام خدمت خالصانه به مردم است

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در همایش روز بسیج کارمندان و تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی این استان گفت: ایجاد نشاط کاری و جلب رضایت ارباب رجوع بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۶۲
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این همایش با تبریک هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمات خالصانه و صادقانه‌ای را در مدت کوتاه خدمت‌رسانی خود به منصه ظهور گذاشتند.

جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود/ دولت دارای رسالت انجام خدمت خالصانه به مردم است

وی اظهار کرد: امروز دولت‌های مختلف در نظام جمهوری اسلامی ایران با هر سلیقه و توانی دارای رسالت انجام خدمت خالصانه و بی منت به بندگان خدا در جامعه اسلامی هستند.

جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود/ دولت دارای رسالت انجام خدمت خالصانه به مردم است

فرمانده سپاه استان بوشهر به اقدامات هفته دولت در این استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه هفته دولت در استان بوشهر با افتتاح و یا کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف به صورت روزانه همراه است که واقعاً با وجود مشکلات مالی که وجود دارد کار‌های اساسی و خوبی با هزینه‌های هنگفت به تناسب موقعیت‌هایی که در استان داریم در حال انجام است.
عضو شورای اداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که امروز استان بوشهر از نعمات خدادادی درآمدزا در استان و مدیران با صفا و تلاش‌گری برخوردار است که با توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار دارد با تفکر و روحیه جهادی و منش بسیجی در عرصه‌های مختلف مشغول خدمات‌رسانی به جامعه هستند.
این مقام مسئول، مدیران و کارمندان را یکی از وفادارترین اقشار به انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیران کل و کارمندان عزیز بسیجی بر اهداف اداره خود استوار و ثابت قدم هستند و برای رسیدن به هدف خدمت‌رسانی به مردم، با اراده آهنین، عزم راسخ و ایمان عمیق خود با انجام تلاش خالصانه و صادقانه به استقبال خدمت به نظام، جامعه و مردم می‌روند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در ادامه به ویژگی‌های مهم در ارتقای شخصی و سازمانی یک کارمند اشاره و اظهار کرد: اگر سه عنصر ایمان و تقوا، بصیرت انقلابی و اخلاص و عمل با هم در یک مدیر و کارمند وجود داشته باشد باعث ارتقای عملکرد و کارایی شخصی و سازمانی وی می‌شود.
سردار رزمجو جلب رضایت ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی را مهم ارزیابی کرد و گفت: درست است که در مدیریت امکان کسب صد در صد رضایت وجود ندارد، اما اگر در هر اداره و سازمانی حداقل بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رضایتمندی وجود داشته باشد آن اداره و سازمان در انجام وظایف خود موفق است.
وی تصریح کرد: ایجاد نشاط کاری، امیدآفرینی نسبت به آینده انقلاب اسلامی و جلب رضایت ارباب رجوع سه ویژگی مهمی هستند که لازم است بیش از گذشته در دستگاه‌های اجرایی تقویت شود تا جامعه و استان بانشاطی داشته باشیم به طوری که با توجه به توانمندی‌ها و قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد بتوان کار‌های بزرگتری را در استان شروع و پیگیری کرد.
رزمجو در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خطاب به مدیران و کارمندان گفت: داشتن روحیه انعطاف‌پذیری و عدم سخت‌گیری‌های بی‌مورد نسبت به همدیگر باعث تقویت روحیه کاری می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار