نشست سیاسی پاسداران،وابستگان ،و سربازان همراه خانواده در ناحیه رابر

این نشست که در ناحیه برگزار شد مهمان و سخنران سرهنگ قربانی مسئول سیاسی سپاه ثارالله کرمان بودند که در مورد نسل و فرزند اوری صحبت کردند
کد خبر: ۹۴۵۲۷۵۱
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان ؛سرهنگ قربانی گفت : نگرانی از چالش های آینده کشور موضوع حساس مهم و حیاتی است.

مسئول سیاسی سپاه ثارالله سه شاخص برای سنجش قدرت یک کشور در حوزه جمعیت شناسایی را قدرت اقتصادی و نظامی و قدرت ژئوپولتیک خواند و افزود: وجه مشترک داشتن نیروی جوان است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و نقشه راه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خواسته تمدن نوین که بحث جمعیت دغدغه مقام معظم رهبری است.
قربانی، تهدید جمعیت در اواخر دهه ۶۰و اوج آن دهه هفتاد با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر ضربه بزرگی خورد بیان کرد: هر چند زمان از دست دادیم ۱۰ سال پیش تهدید نسل در کشور یک اشتباه بزرگ بود،نرخ رشد جمعیت از سال ۱۳۶۵تا سال ۱۴۰۱رو به کاهش است.

مسئول سیاسی سپاه ثارالله با بیان دو پارامتر مهم در افزایش جمعیت گفت: ازدواج و فرزند آوری از پارامترهای مهم افزایش جمعیت است.

قربانی با اشاره به سخن امام علی علیه السلام دو نعمت سلامتی و امنیت گفت: به برکت خون شهدا از امنیت این نعمت بزرگ برخورداریم، اما ناشکر هستیم ، توکل ما به خدای متعال کم شده است.
وی بر تشویق جوانان به ازدواج و بعد فرزند آوری تاکید کرد و افزود: براساس آمار تا چند سال به همین منوال پیش برویم با چالش بزرگی به عنوان سالمندی جمعیت در کشور مواجه میشویم که این تهدید مساوی با تهدید امنیت ملی و مشکل در نیروی کار کشور است.

وی با بیان فلسفه حضور بر اهمیت موضوع فرزند آوری را وظیفه مهم سفیران و سربازان جهاد تبیین برشمرد.

قربانی با بیان اینکه در جهاد تبیین با رویکرد مردمی و انقلابی بخشی از دغدغه رهبر برطرف کنیم بار سنگین از دوش نظام برداریم و آینده روشنی برای نظام و انقلاب رقم بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار