خبرهای داغ:

اجرای رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود/ شبکه برق روستایی بهینه‌سازی می‌شود

شاهرود_ مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای تل در قالب رزمایش «خدمت متعالی» خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۰۱۹۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

اجرای رزمایش «خدمت متعالی» در شاهرود/ شبکه برق روستایی بهینه‌سازی می‌شودبه گزارش خبرگزاری بسیج، جمال فرخ‌زاده، از اجرای طرح اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای تل در قالب رزمایش «خدمت متعالی» خبر داد و بیان کرد: با حضور هشت اکیپ به استعداد ۳۴ نفر نیرو‌های عملیاتی از برق شاهرود، بسطام و میامی، این برنامه ظرف پنج ساعت به اجرا درآمده است.
او با اشاره به اینکه ۹۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: رفع ۱۶ مورد کانون خطر شناسایی‌شده، برطرف کردن چهار مورد حریم شبکه‌های توزیع برق، تعویض پنج مورد کابل سرویس انشعاب مشترک و جابه جایی و نصب ۱۲ اصله پایه برق، از جمله اقداماتی محسوب می‌شود که در این رزمایش اجرایی شده است.
فرخ‌زاده با عنوان این که با تجمیع امکانات و بسیج نیروی انسانی، کلیه فعالیت‌های ذکرشده در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسیده، افزود: چنانچه اقدامات مورد اشاره به روال عادی عملیاتی شود، حدود پنج روز کاری فرصت نیاز داشته و با اجرای این رزمایش، با اعمال کمترین حجم خاموشی، بیشترین بهره‌وری حاصل شده است.
مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، پیشگیری از سرقت شبکه، جابه‌جایی پایه از معبر و رفع کانون‌های خطر، رفع حریم شبکه، اصلاح پایه‌های فرسوده، بهسازی اتصالات سُست در شبکه فشارضعیف، هم‌افزایی امور تجمیعی، کاهش خاموشی‌های شبکه و افزایش رضایت‌مندی مشترکان در زمره اهداف این رزمایش به شمار می‌رود.ش

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار