برگزاری مراسم تجلیل از تیم فوتبال استقلال گلکی تنگستان درپی صعود به لیگ دسته اول استان بوشهر

درپی صعود موفقیت آمیز تیم فوتبال استقلال گلکی تنگستان به لیگ دسته اول استان بوشهر مراسم تجلیل از عوامل و بازیکنان این تیم درروستای گلکی با حضور مسئولین شهرستان برگزارشد
کد خبر: ۹۴۴۸۴۱۹
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،درپی صعود موفقیت آمیز تیم فوتبال استقلال گلکی تنگستان به لیگ دسته اول استان بوشهر مراسم تجلیل از عوامل و بازیکنان این تیم با حضور امام جمعه شهر اهرم ،فرمانده سپاه امام علی( ع) تنگستان،فرمانده حوزه امام خمینی( ره) شورکی،دهیاری وشورای اسلامی روستای گلکی برگزارشد.
امام جمعه شهر اهرم ضمن تبریک به عوامل و بازیکنان تیم فوتبال استقلال گلکی گفت:این موفقیت غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف روستای گلکی به ویژه خانواده محترم بازیکنان تیم تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و آرزو داریم اهالی سرافراز و ورزش دوست این روستابا داشتن چنین جوانانی همواره در عرصه رقابت های مختلف جهانی ، پیام آور شادی ، سر بلندی و افتخار برای آنها وشهرستان باشد.
حجت الاسلام پهلوزاده در ادامه با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام نسبت به ورزش افزود:دین مبین اسلام هم به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد؛ زیرا ورزش می تواند آدمی را در رسیدن به کمال انسانی یاری رساند و اسلام هم هر عملی را که به آدمی در رسیدن به کمال کمک می کند، ارج می نهد و آن را مطلوب می داند.

سرهنگ احمد حیدری فرمانده سپاه تنگستان نیز تبریک این موفقیت گفت:انسان، موجودی است که فقط با زندگی جمعی به سلامت به مقصد می رسد و فرد گرایی و انزواطلبی، با ذات او در تضاد است،برای رسیدن به این روح جمعی و همبستگی عمومی، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها، ورزش کردن است.وشما جوانان غیور و موفق روستای گلکی که در همه زمینه ها خود را نشان داده اید و همواره سربلند بوده اید اینبار نیز درعرصه دیگری موفقیت خود را به ثبت رساندید.
فرمانده سپاه امام علی ( ع) تنگستان درپایان با تشکر از بسیجیان حاضر در تیم فوتبال استقلال گلکی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ونظام مقدس جمهوری اسلامی ورهبرمعظم انقلاب به جوانان وبسیجیانی نیاز دارد که علاوه بر حضور موفق وموثر درزمینه های فرهنگی،سیاسی،اجتماعی،علمی،درزمینه ورزشی نیز الگوی خوب و مناسبی برای دیگر جوانان باشند.
از تنگستان دراین فصل از مسابقات زیرگروه استان،تیم های فوتبال استقلال گلکی و وحدت قباکلکی با برتری بر سایر رقبا به لیگ دسته اول استان بوشهر راه یافتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار