تشییع پیکر پدر شهید سید احمد هاشمی در بوشهر

پیکر پدر شهید سید احمد هاشمی ساعت 9 صبح امروز توسط مردم قدرشناس بوشهر از حسینیه اباعبدالله علیه السلام گلزار شهدای این شهر تشییع و در قطعه والدین و ایثارگران بهشت صادق بوشهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۴۴۶۳۷۷
|
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تشییع پیکر پدر شهید سید احمد هاشمی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حاج سید عبدالله هاشمی شامگاه سه شنبه 29 تیر بر اثر عارضه مغزی دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
مراسم ختم مرحوم حاج سید عبدالله هاشمی روز جمعه 31 تیر ماه از ساعت 9 تا 11:30 در مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام بوشهر برگزار می‌شود.
همچنین مراسم هفتمین روز درگذشت آن مرحوم نیز روز دوشنبه 3 مرداد از ساعت 17 تا 19 در مسجد امیرالمؤمنین علیه السلام بوشهر برگزار می‌شود.
سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه استان بوشهر چهاردهم مرداد سال 1398 با حضور در خانه پدر شهید سید احمد هاشمی با وی دیدار و گفت و گو کرد و با اهدای لوح سپاس به این پدر شهید، از وی تجلیل به عمل آورد.

تشییع پیکر پدر شهید سید احمد هاشمی در بوشهر

شهید سید احمد هاشمی سال 1345 در محله فاطمیه شهر بوشهر به دنیا آمد. در سال 1360 به جبهه اعزام شد و در ستاد جنگ‌های نامنظم شهید دکتر چمران به فرماندهی شهید علیرضا ماهینی حضور یافت و سرانجام در تاریخ 2 فروردین 1361 در منطقه زعند شوش به شهادت رسید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار