مسئول کانون و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان؛

نقش کلیدی رسانه ها در جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ رضوی

حجت الاسلام اسماعیل زاده گفت: رسانه‌ها در جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ رضوی و اهل بیت در جامعه نقش کلیدی خواهند داشت .
کد خبر: ۹۴۴۵۷۵۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، مسئول کانون و اعضای هیئت اندیشه ورز کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان  به مناسبت عیدسعید غدیر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین دیدار و گفتگو کردند.


 حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل زاده در این دیدار با تبریک عید سعید غدیر بر نقش کلیدی رسانه ها در جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ رضوی در جامعه تاکید کرد وگفت :  با وجود شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که نسل چهارم انقلاب را متوجه خود ساخته است،  باید اصحاب رسانه که به نام حضرت رضا علیه السلام  خدمت میکنند به عنوان شاگردان مکتب حاج قاسم با تولید محتوای اثربخش و فاخر در میدان جنگ نرم از شهدا و انقلاب دفاع کنند.

امام جمعه باغین،  یکی از مصادیق روشن کارکرد رسانه را ماندگاری واقعه عاشورا دانست و عنوان کرد: منبر های تبلیغی و روشنگری عقیله بنی هاشم حضرت زینب «سلام الله» و  حضرت سجاد «علیه السلام » باعث ماندگاری عاشورا شد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان خادم مجاهد بر نقش شهدای مدافع حرم در دفاع از حرم اهل بیت تاکید و گفت: شهدای مدافع حرم در جامعه نیز به عنوان یک مبلغ و رسانه مروج سیره اهل بیت عصمت و طهارت هستند لذا اصحاب رسانه نیز با تولید آثار رسانه ای ماندگار در خصوص اهل بیت  میتوانند مدافع حرم باشند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به حدیث امام رضا( علیه السلام ) که می‌فرمایند «رَحِمَ اللّهُ عَبْدا اَحْیا أمْرَنا» خداوند رحمت کند کسی را که امر ما را احیاء کند، اظهار داشت : رسانه‌ها در جهاد تبیین و اشاعه فرهنگ رضوی و اهل بیت در جامعه نقش کلیدی خواهند داشت .  


حامد شجاعی مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان در این دیدار باتشکر از حمایت های نماینده ولی فقیه و امام جمعه باغین گفت : تکلیف امروز رسانه ها جهاد تبیین میباشدوقطعا توسعه فرهنگ رضوی توسط اصحاب رسانه مصداق بارز جهاد تبیین خواهد بود.


وی در گزارش عملکرد کانون خادمان رسانه ای امام رضا به پویش اعتکاف رسانه های رضوی و همکاری و مشارکت ائمه محترم جمعه استان اشاره کرد و گفت : استان کرمان  ظرفیت و پتانسیل رسانه ای قوی برای تولید محتوای امام رضایی داشته که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیت عظیم در مسیر توسعه و ترویج فرهنگ رضوی به نحو احسن استفاده نماییم.

شایان ذکراست در این دیدار قطعه سنگ متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین از سوی امام جمعه باغین به مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار