خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود:

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی و ۱۲ سرویس جهیزیه در ایام دهه ولایت و امامت در شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع ۳ هزار بسته معیشتی، ۱۲ سرویس جهیزیه و بیش از ۵۰ هزار پرس غذا در ایام دهه ولایت و امامت بمناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۵۳۶۷
|
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج، با تبریک عید غدیر خم، با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌ای حمایتی در شهرستان شاهرود در ایام دهه امامت و ولایت، گفت: بیش از ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان شامل برنج و روغن و مرغ و ماکارونی و... تهیه و در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۱۲ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان در این شهرستان خبر داد و افزود: این سرویس‌های جهیزیه شامل یخچال، ماشین لباسشویی، بخاری گازی، اجاق گاز و... است که با مشارکت زوج‌ها به آن‌ها اهدا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به پخت بیش از ۵۰ هزار پرس غذا در شب و روز عید غدیرخم، گفت: در این ایام بسته‌های فرهنگی و میان وعده در جشن‌های این عید توزیع می‌شود.

خوشقدم تصریح کرد: این اقدامات با محوریت بسیج سازندگی و همکاری بنیاد برکت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره) و گروه‌های جهادی انجام شده است.

گفتنی است، در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی در مسجد امام علی (ع) شهرک بهارستان و همراهی پایگاه مقداد حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع)، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، مشاور عالی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جانشین نیروی انتظامی و رئیس دفتر امام جمعه شاهرود حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات