خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین:

حقوق بشر آمریکایی چیزی جز یک شعار نیست

همدان-فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن تبیین و تشریح هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: از حرف تا عمل، حقوق بشر آمریکایی چیزی جز یک شعار نیست.
کد خبر: ۹۴۴۲۶۴۹
|
۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، چهارمین مجمع سرمربیان شهرستان فامنین با حضور حجت الاسلام عبدی استادیار صالحین شهرستان، سرهنگ حسینی فرمانده سپاه، حجت الاسلام یوسفی مدیر تعلیم و تربیت سپاه شهرستان و سرمربیان حوزه‌های مقاومت بسیج برادر و خواهر با موضوع طرح «ایران جوان بمان» و با محوریت تهدیدها، فرصت‌ها و راهکارها برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در این جلسه با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و نقشه راه ۱۰ ساله تعلیم و تربیت و چشم‌انداز سند پنج ساله به بررسی موضوع کتاب معنویت و اخلاق، خودسازی و کادرسازی در مجامع و گروه‌های پایین دستی پرداخت و نظارت و حضور مرتب و پیگیری سرمربیان در پایگاه‌های مجری طرح جوانه‌های صالحین را ضروری و مهم دانست و بر آن تاکید کرد.

سرهنگ روح اله حسینی شاخص ضمن تبیین و تشریح هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: از حرف تا عمل، حقوق بشر آمریکایی چیزی جز یک شعار نیست.

وی گفت: آمریکا در طول سال‌های گذشته نشان داد که هیچ اهمیتی برای حقوق بشر قائل نیست و حرف‌هایش شعاری بیش نیست.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در ادامه ضمن تقدیر از مجمع سرمربیان تاکید کرد: هر کس در مسئولیتی که دارد با جدیدت تمام در کار خود مصمم باشد تا اهدافی که تعیین شده مثمرثمر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار