فرمانده سپاه انصار الحسین گناوه

دانش آموزان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی اوقات فراغت خودرا به خوبی طی می نمایند

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در جمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی گفت: دانش آموزان بسیجی با حضور در اردوهای جهادی اوقات فراغت خودرا به خوبی طی می نمایند
کد خبر: ۹۴۳۸۲۳۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه فرمانده سپاه انصار الحسین گناوه با حضور در جمع گروهی از دانش آموزان شرکت کننده در اردو‌های جهادی بسیج دانش آموزی گفت: دانش آموزان بسیجی با حضور در اردو‌های جهادی اوقات فراغت خودرا به خوبی طی می‌نمایند.
حاجی پور بیان داشت با توجه به اینکه فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان می‌باشد، لذا حضور در این اردو‌های جهادی سبب می‌شود جوان و نوجوان شرکت کننده دراین اردو‌ها علاوه بر اینکه اوقات خودرا به نحو مطلوب طی می‌نماید، درزمینه‌های مختلف ازجمله جوشکاری. برقکاری. ساخت وساز مسکن. تعمیرات وسایل الکترونیکی؛ و بسیاری از کار‌ها و مشاغل اشنا شوند.
وی با تقدیر از مسئولان بسیج دانش آموزی  و آموزش پرورش گناوه گفت: اردو‌های جهادی نقش مهمی در خودسازی جوانان و نوجوانان دارد.
وی ادامه داد: مبارزه با فقر ونا امیدی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار از مهمترین اهداف گروه‌های جهادی است و هدف این است که یک فضای نشاط آور در روستا‌ها ایجاد شود.

سرهنگ حاجی پور اضافه کرد اردو‌های جهادی یک کار تربیتی و کادر سازی برای مدیران آینده است
وی بیان کرد: زمانی ما می‌توانیم در این طرح‌ها موفق باشیم که خود مردم هم در اجرای این برنامه‌ها نقش آفرینی داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه گناوه با اشاره به شعار گروه‌های جهادی با عنوان”ما می‌سازیم تا ساخته شویم “گفت: گروه‌های جهادی با هدف خدمت رسانی بدون منت و با مشارکت  خود مردم دراین مسیر گام‌های خوبی برداشته اند.
لازم به ذکر است به همت بسیج دانش آموزی و آموزش وپرورش گناوه جمعی از دانش آموزان بسیجی با حضور در گروه‌های متعدد تحت عنوان اردو‌های جهادی بسیج با حضور در روستا‌های گناوه در زمینه‌های مختلف ازجمله ساخت وساز منازل نیازمندان. تعمیر وسایل منازل. جوشکاری؛ و کمک به نیازمندان اوقات فراغت خودرا می‌گذرانند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار