همزمان با سالروز رحلت امام (ره)وقیام پانزده خرداد

یادواره شهدای منطقه دشتخاک زرند برگزار شد

در فضایی آکنده از معنویت یادواره ۳۸ شهید والا مقام دهستان دشتخاک زرند و ۸ شهید گمنام مسجد ابوالفضل (علیه السلام ) با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور این منطقه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۹۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

همزمان با سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)وقیام پانزده خرداد در فضایی آکنده از معنویت یادواره ۳۸ شهید والا مقام دهستان دشتخاک زرند و ۸ شهید گمنام مسجد ابوالفضل  (علیه السلام ) با حضور قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در این مراسم با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا ۱۵ خرداد، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون از خودگذشتگی شهدا والا مقام دانست.

وی بر گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه تاکید کرد.

این مراسم همراه با چند برنامه متنوع فرهنگی و هنری از جمله نواخته شدن سرود «سلام فرمانده» بود. حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این مراسم نشانه عشق و علاقه آنان به آرمان‌های والای شهدا گرانقدر است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از طرف مادر شهید سیدفخرالدین هاشمی  به هرکدام از اعضای گروه سرود سلام فرمانده ، مبلغ یکصد هزارتومان اهداء گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار