بسیج دانشجویی و قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن در بیانیه ای عنوان کردند؛

پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی اصل است/ جامعه همدل از تندباد حوادث ایمن خواهد بود

پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی اصل است و کسانی که مدعی انقلابی گری هستند می بایست هدف‌گیری مستمری در آرمان‌ها و همت بلندی برای رسیدن به اهداف انقلاب داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۲۷
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ، قرارگاه دانشجویی شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کرمان بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بی شک جامعه‌ای که در آن وحدت و هم دلی جاری باشد ایمن از تندباد حوادث است و  آسیب‌ نخواهد دید.

واقعیّت این است که دشمن همه‌ نیروهایش را به میدان آورده و خواست او این است که بین نیروهای انقلاب اختلاف ایجاد کند و  بر اذهان عمومی تاثیر بگذارد و به نوعی جنگ داخلی راه بیاندازد و همان طور که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان نمودند:

 مهمترین مولفه در وحدت، وحدت مقابل دشمن است.

و بارها سردار عزیزمان حاج حسین معروفی بیان کردند پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی اصل است و کسانی که مدعی انقلابی گری هستند می بایست هدف‌گیری مستمری در  آرمان‌ها و همت بلندی  برای رسیدن به اهداف انقلاب داشته باشند.

اگر امروز از مکتب شهید سلیمانی فقط حرف بزنیم و به آن عمل حقیقی نکنیم در راه عوام فریبی قدم برداشته ایم، و تمامی اقدامات  چیزی جز هیاهوی پوچ، تفرقه انگیزی، و نفرت افکنی نمی شود.

تکلیف شرعی امروز ما اتّحاد داخلی و اقدام در جهت  انسجام داخلی است و تلاش عمومی در جهت کم کردن عوامل تفرقه است. دلسوزان انقلاب و نظام بایستی با اتفاق نظر  گردهم جمع شوند و با نصب العین قرار دادن اصول مشترک راهی را که امام خمینی(ره) بنیان  آن را گذاشتند با صداقت و اخلاص در عمل مجاهدانه طی کنند.

اختلاف نظر و اختلاف روش و منش وجود دارد. لذا می بایست نسبت به حفظ ارزش ها و بیان دستاوردهای نظام اقدام نماییم. شما که به امام و انقلاب و ولایت وفادارید باید در مسائل سیاسی عاقلانه و درست حرکت کنید. اصلی ترین علت اختلاف افکنی  در بین مسئولان  عدم وجود درک واحد از شعارهای انقلاب است.

انتظار دلسوزان انقلاب از نمایندگان و مسئولان این است از وجهه انقلاب و از فرصت خدمت به مردم مراقبت کنند و خدای ناکرده اختلافات و لجبازی ها و در نظر نگرفتن خدمت به مردم باعث نشود با عمل یا گفتار به مخالفین کمک کنند و در شرایطی که لزوم وحدت بیش از گذشته  است، آب به آسیاب دشمنان انقلاب ریخته شود.

گره گشایی از مشکلات مردم جزو مهم‌ترین آرمان ها  واهداف انقلاب اسلامی است. بی تردید ادامه اختلافات باعث  تشدید مشکلات مردم خواهد شد و باقی ماندن بر اختلافات در تضاد تفکر و مکتب شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی است.

وی تاکید کرد: در فعالیت فرهنگی هم با تک تک اهالی ارتباط می گیرد و  ارتباطش را با اهالی و مردم روستا هم حفظ می کند و برای آن ها نیز کارهای فرهنگی انجام می دهد مثلا گروه کودک و نوجوان اکران انیمشین دارد یا به مناسبت دوازدهم فروردین ماه سالروز تاسیس جمهوری اسلامی برای اهالی روستا جشن برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار