خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مجمع استانی بسیج فرهنگیان؛

متولیان حوزه فرهنگ، با جهت. تبیین، در جامعه امید آفرین باشند

حجت الاسلام معبودی گفت: متولیان حوزه فرهنگ باید در راه دمیدن روح امید در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند و در این راه از جهاد تبیین استفاده کنند و مشخصاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.
کد خبر: ۹۴۲۹۴۸۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه مجمع استانی بسیج فرهنگیان با حضور سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین، حجت‌الاسلام معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش وپرورش و اعضای مجمع بسیج فرهنگیان استان برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم و به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد، حجت‌الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته معلم ، همه آحاد جامعه را مدیون معلم دانست و از زحمات تمامی فرهنگیان تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام معبودی همچنین با اشاره به خدشه وارد شدن به سرمایه اجتماعی در طول چند سال گذشته به خاطر برخی عملکردهای ضعیف در بخش های مختلف کشور، وظیفه جامعه فرهنگیان را در اصلاح این امر سنگین ارزیابی کرد و گفت: متولیان حوزه فرهنگ باید در راه اصلاح ذهنیت ناامیدی و دمیدن روح امید در جامعه تلاش مضاعف داشته باشند و در این راه از جهاد تبیین استفاده کنند و مشخصاً دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین نمایند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان یکی دیگر از وظایف نظام تعلیم و تربیت را تبیین این امر در بین دانش آموزان و آحاد جامعه عنوان کرد که مشکلات کشور به دست قدرت های داخلی حل خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار