خبرهای داغ:

اعطا ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۰

شاهرود_ مدیرعامل شعب پست بانک استان سمنان از اعطای ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این حمایت‌ها امسال با جدیت بیشتری تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۷۳
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

اعطا ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار بسیج، علی فروزان خواه در نشست خبری در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود، با بیان اینکه پست بانک استان سمنان دارای ۳۲ نیرو در استان و ۷۵ نفر در باجه‌ها می‌باشد افزود: ۳۷ باجه این بانک در شرق استان قرار دارد که معادن ۵۰ درصد باجه هاست.
او ادامه داد: روستا‌هایی که دهیاری دارند و باجه پست بانک ندارد، می‌تواند درخواست بدهند تا مجوز صدور باجه در سریعترین زمان صادر می‌شود.
مدیرعامل شعب پست بانک استان سمنان با اشاره به دوران کرونا و ارائه تسهیلات این بانک گفت: در مدت کرونا تسهیلات یک میلیون تومانی در اختیار متقاضیان قرار گرفت و تسهیلات معوقه بانکی را تا شش قسط مهلت دادیم و مبلغی هم را در سطح کشور بابت دیرکرد بخشیده شد.
فروزان خواه با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان با معرفی پارک علم و فناوری و سازمان فناوری اطلاعات، خاطر نشان کرد: پنج شرکت دانش بنیان خودشان درخواست تسهیلات داشتند تا تاکنون سه شرکت تسهیلات گرفته و حامی مالی این شرکت‌ها شدیم.
او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم به موضوع شرکت‌های دانش بنیان پرداخته ایم، اظهار کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان از طرف پست بانک اعطا شده است.
مدیرعامل شعب پست بانک استان سمنان، با تاکید بر بیعت با رهبری در تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در تحقق شعار سال، گفت: شرکت‌های دانش بنیان‌ها با طرح‌های خوب دغدغه مالی نداشته باشند چرا که پست بانک از آن‌ها حمایت خواهد کرد و ما نگاه اشتغال زایی داریم.
او تصریح کرد: فلسفه تاسیس باجه بانکی اشتغالزایی بوده است و هر باجه در روستا دو نفر اشتغال زایی می‌کند و یک روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد که الان پنج روستا را پوشش می‌دهد و مدیر باجه اختیار تام دارد تا تسهیلات را تا هشتاد درصد در روستا هزینه کند.
فروزان خواه با تاکید بر اینکه در سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی در روستا‌ها توسط ابن بانک محقق شده است، افزود: در سال جاری نیز هر منبعی از روستا جذب شود در شهر مصرف نمی‌شود و در روستا‌ها هزینه خواهد شد.
او با اشاره به اعطا هفت میلیارد تومان تسهیلات نرخ ده درصد برای مناطق روستایی در حوزه شاهرود و میامی برای خرید ادوات کشاورزی گفت: ۷ میلیارد تومان نیز مجدد تسهیلات در استان گرفتیم که بیشتر در شاهرود و میامی هزینه شده است.
مدیرعامل شعب پست بانک با به دهیاران ویژه نگاه می‌کنیم تا دغدغه مالی نداشته باشد تا خدمات بهتری به روستا‌ها ارائه کنند، افزود: به فرمانداران نامه نگاری و رونوشت به معاون استاندار سمنان داد شده تا برای ایجاد باجه در روستا‌های فاقد باجه، نیرو معرفی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار