خبرهای داغ:
مدیرعامل شعب پست بانک استان سمنان خبر داد:

اعتبار هزار و هشت میلیارد تومانی پست بانک از شرکت‌های دانش بنیان

شاهرود_ فروزان خواه از حمایت شرکت‌های دانش بنیان در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی توسط پست بانک با تصویب هزار و هشت میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۳۴
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

اعتبار هزار و هشت میلیارد تومانی پست بانک از شرکت‌های دانش بنیانبه گزارش خبرنگار بسیج، علی فروزان خواه در نشست خبری در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان سمنان مرکز شاهرود با بیان اینکه پست بانک از مردم و برای مردم ایجاد شده است، افزود: در طول چهل سال بعد از انقلاب یکی از بهترین تصمیمات نظام ایجاد بانکی است که از خود مردم و توسط مردم اداره می‌شود و پست بانک نماد مردم است.
او با اشاره به تاسیس پست بانک در سال ۱۳۷۵ با ۱۰ هزار باجه بانکی توسط مردم مناطق مختلف کشور و ۱۰ هزار اشتغالزایی، اظهار کرد: در ادامه در راستای کیفیت بخشی، باجه‌ها به شش هزار باجه بانکی کاهش که در استان سمنان ۷۵ باجه وجود دارد.
مدیرعامل شعب پست بانک استان سمنان با تاکید بر اینکه تلاش ما ایجاد پست بانک در تمام روستا‌های استان سمنان است، افزود: اولویت کار ما در روستاهاست و پنجاه درصد روستا‌های استان از پست بانک استفاده می‌کنند و تلاش داریم سهم ۷۵ درصدی روستا‌ها به ۸۵ درصد در شش ماه اول و تا پایان سال ۱۰۰ روستای استان باجه بانکی داشته باشند.
او با اشاره به اینکه منابع ایجاد باجه‌ها در داخل روستا تا ۸۵ درصد هزینه می‌شود و در اشتغالزایی هزینه می‌شود، گفت: نمایندگان داخل باجه‌ها از مردم منطقه و بومی هستند و برای اعطا تسهیلات اعتبارسنجی برای ما اولویت دارد تا تسهیلات اعطا شود.
فروزان خواه افزود: از ۳۶۸ میلیارد تومان تسهیلات ارائه شده، ۷۰ درصد در روستا‌ها هزینه شده که ۹۰ درصد آن را خود مردم روستا‌ها ضامن برای دریافت تسهیلات شدند و املاک تملیکی در استان نداریم و زیر دو درصد عقب ماندگی بازپرداخت تسهیلات داریم.
اعتبار هزار و هشت میلیارد تومانی پست بانک از شرکت‌های دانش بنیاناو با تاکید بر اینکه از اعتماد به مردم آسیب ندیدیم و نتیجه آن نسبت دو درصد عقب ماندگی بازپرداخت تسهیلات است، به توجه به اقتصاد دیجیتال و حوزه آی تی اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر از شرکت‌های دانش بنیان حمایت مالی کرده ایم و اعتماد مالی اینوتکس در این راستاست.
فروزان خواه با اشاره به اعتبار هزار و هشت میلیارد تومان برای کل کشور در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و دارای طرح و ایده، افزود: ما ششمین استان در بحث اینوتکس هستیم که در اردیبهشت ماه برنامه نهایی این رویداد استارتاپی انجام و منتظر پیشنهادات هستیم تا اتفاق خوبی رخ دهد.
او با تاکید بر اینکه ما تلاش داریم پست بانک دستور رهبر انقلاب را محقق کند و در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان پست بانک پیش قدم است و تمام توان ما در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در سال ۱۴۰۱ است و برای حمایت و پشتیبانی از مردم فعالیت می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار