سردار پاکپور نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور دارد

سردار معروفی افزود: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی که در این 14 سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است
کد خبر: ۹۴۲۵۴۰۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار حسین معروفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی سپاه 41 ثارالله   گفت: ثارالله و رزمندگان ثارالله و مردم کرمان شما را رفیق شفیق سرور بزرگمان سالار شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می دانند و شما راه همراه وی دیده اند و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز کرمان و ثاراللهیان میزبان یک مجاهد ولایی و بزرگ مردی چون شما هستیم کسی که ذوب شده در ولایت است هستند .

حسین معروفی افزود: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این 14 سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است از سال87 مسولیت نیروی زمین و در سال 88 ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است ، واقعا نیروی زمینی تحت اوامر امام خویش و تحت فرماندهی سردار پاکپور خوب درخشید و مورد احترام رهبر انقلاب است.

این مقام مسئول با بیان اینکه سردار پاکپور را تنها فرمانده لشکر نیروی زمینی نمی شناسیم، گفت: سردار شخصیتی است که مورد عنایت، حجت و ولی خداست، و اثرات آن را دیده ایم که این برای ما خیلی مهم است.

معروفی ادامه داد: لشکر 41 ثارالله با 3 نیروی رزمی متشکل از رزمندگان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان پایه گذاری کرد و نطفه آن در کرخه کور با گروهان و دربیت المقدس با دوگردان و در فتح المبین با تیپ و در عملیات رمضان با لشکر ساخته شد و نهادینه شد.

وی تاکید کرد: شهدای سپاه سه استان متعلق به لشکر همیشه پیروز ثارالله هستند بنابراین چه در دوران دفاع مقدس و چه در بر قراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور توسط فرمانده شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه ها خوش درخشید و ماموریت خود را انجام داد.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در طرح اقدام سپاه استان و لشکر مردم پایه ثارالله در ماموریت های  اجتماعی ، امنیتی و دفاعی تحت امر نیروی زمینی سپاه در 4 مرحله تحت فرماندهی سردار پاکپور به اجرای ماموریت خاص تحت امر وی بود.

حسین معروفی خاطر نشان کرد: سرهنگ جلال را از دوران بهبوهه جنگ می شناسیم روحیه او از زمان جنگ در دهه 60 و در بعد از جنگ همچنان یکی است و دوست و همرزم ماست و برای همه ثاراللهیان ، روحیه حق گویی، شجاعت وی بر کسی پوشیده نیست و حقیقتا نمره سردار عادلی نمره عالی است.

در پایان مراسم از زحمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق لشکر 41 ثارالله تقدیر و سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی بعنوان فرمانده لشکر 41 ثارالله منصوب گردید

 

سردار پاکپور نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور دارد

سردار پاکپور نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داردسردار پاکپور نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور دارد

ارسال نظرات
آخرین اخبار