خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پنجمین جشنواره مالک اشتر شهرستان البرز؛

جهادتبین راهکار قوی در مقابله با توطئه های دشمنان است

سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: جهادتبین راهکار قوی در مقابله با توطئه های دشمنان است و سپاه وبسیج پیشتاز جهاد تبیین برای خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۲۶
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، پنجمین جشنواره سرارسری مالک اشتر شهرستان البرز با حضور سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و جمعی از بسیجیان در سالن شهید مطهری الوند برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به برخورد دوگانه غرب در حمله ائتلاف سعودی به یمن و همچنین به شهادت رساندن ۸۰ نفر از شیعیان عربستانی توسط آل سعود و حمله روسیه به اوکراین بیان کرد: مردم شیعه عربستان همچون سایر انسانها حق حیات دارند، مردم بی گناه یمن که برای استقلال خود تلاش می کنند حق زندگی دارند. چرا در این موارد و در موارد مشابه دیگر در عراق و سوریه سکوت اختیار کرده اما در قضیه جنگ اوکراین صدای غرب و امریکا در آمده است.

فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: با توجه به حجم رسانه ای که دشمن دارد اگر خوب مسائل منطقه ای و داخلی و دستاوردهای نظام را که در کجا قرار داشتیم و امروز در چه جایگاهی هستیم و هدف انقلاب اسلامی چیست، تبین و روشنگری نشود، توسط دشمن دچار خود تحقیر می شویم.

سرهنگ طاهرخانی در ادامه سخنرانی افزود: بسیجیان باید سطح معلومات و دانش وآگاهی و بینش خود را نسبت به اتفاقات منطقه ای بالا ببرند.

وی افزود: سپاه و بسیج پیشتاز جهاد تبین برای خنثی کردن توطئه های دشمنان هستند.

سرهنگ طاهرخانی افزود: بسیجیان باید سطح معلومات و دانش وآگاهی و بینش خود را نسبت به اتفاقات منطقه ای بالا ببرند، تا به درستی نقش خود را در جهاد تبیین انجام دهند.

وی در خصوص ارتباط بسیجیان با مساجد تصریح کرد: مساجد باید محور فعالیت های بسیجیان باشند و فعالیت های پایگاه ها در مساجد باشد.

در پایان از فرماندهان نمونه حوزها و پایگاه ها و بسیجیان نمونه شهزستان تجلیل و تقدیر شد

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار