فرمانده سپاه حوزه کارگری الحدید تبریز:

ایجاد تعهد، نشاط و نهضت سراسری جهش تولید هدف بسیج کارگری است

تبریز-فرمانده سپاه حوزه کارگری الحدید تبریز یکی از برنامه‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات را، حفظ آرامش و ایجاد روحیه انقلابی توام با تعهد و نشاط و نهضت سراسری جهش تولید دانست.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۰۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زینالیان در جلسه هیات اندیشه ورزی حوزه بسیج کارگری الحدید تیریز گفت: در بحث بسیج سازندگی با حمایت از کارآفرینان و اعطای وام اشتغال‌زایی و ارتقای مهارت شغلی و در حوزه کارگری ایجاد پایگاه‌های مقاومت در صنایع و شناسایی مشکلات کارگران و کارفرمایان جهت تسهیل موانع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حوزه بسیج کارگری با تشکیل تیم‌های علمی و حضور در صنایع راکد و نیمه فعال بالغ‌بر هفت شرکت عارضه‌یابی شده‌اند که با مطرح کردن مشکلات این واحدها در هیات اندیشه ورزی رفع موانع تولید امکان ادامه فعالیت آن‌ها را فراهم کرده‌ایم.

ایجاد تعهد، نشاط و نهضت سراسری جهش تولید هدف بسیج کارگری است

نقش بسیج  در رفع موانع تولید بسیار درخشان است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی ماشین سازی تبریز نیز در این جلسه تبدیل تحریم به فرصت را نشان‌دهنده وجود توانمندی و استعداد زیاد در کارخانجات تبریز خواند.

فیروزی گفت: با حمایت از متخصصان شاغل در کارخانجات و صنعتگران می‌توان علاوه بر اشتغال آفرینی، هم به صادرات بپردازیم و هم ارزش‌افزوده را به کشور تزریق کنیم.
وی نقش بسیج را در رفع موانع تولید بسیار درخشان عنوان و بیان کرد: با هم‌افزایی صورت گرفته در هیات های اندیشه ورز و رفع موانع تولید در شهرستان، شاهد کمترین تعدیل نیرو و کمترین تعطیلی واحدهای صنعتی هستیم و واحدهای تولیدی نیز برای ارتقا تولیدات خود به دنبال جذب نیروهای کارآفرین هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار