خبرهای داغ:

جانبازان، شهدای زنده دوران دفاع مقدس هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی جانبازان را شهدای زنده دوران دفاع مقدس نامید.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۶۹
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج،رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت و جانبازان را شهدای زنده دوران دفاع مقدس نامید.

جانبازان، شهدای زنده دوران دفاع مقدس هستند

 محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت باسعادت قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس (ع) به ملت و نمایندگان، افزود: این روز را به ویژه به جانبازان سرافراز کشور عزیز اسلامی‌مان تبریک می‌گویم؛ جانبازانی که مایه سرافرازی ملت هستند و ما در برابر عظمت روحی و صبر این عزیزان سر تعظیم فرود می‌آوریم و آن‌ها را شهدای زنده انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌دانیم.
وی افزود: جانبازان برای اسلام و انقلاب اسلامی و این مرز و بوم سلامتی خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جا دارد که از خانواده‌های این عزیزان به ویژه همسران این عزیزان که در بالاترین رتبه ایثار و فداکاری، کمک، نگهداری و پرستاری این عزیزان را بر عهده دارند، قدردانی و تجلیل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ان شاءالله که ما در مجلس شورای اسلامی دین خودمان را به این شهدای زنده و این عزیزان ادا کنیم.

آقای قالیباف همچنین در آغاز دستور کار جلسه علنی امروز مجلس، از صبر و مشارکت فعال نمایندگان در جلسه بودجه‌ای روز گذشته که تا ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه شب ادامه داشت، تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار