در بیانیه قرار گاه فرهنگی شهید احمدی روشن در اعتراض به تخریب شخصیت های مهم دینی و فرهنگی عنوان شد؛

مطالبه‌گری باید اصولی و منطقی باشد و منجر به تضعیف انقلاب اسلامی نشود

مطالبه‌گری باید اصولی و منطقی و بدون حرکات بلبشویی باشد و نباید منجر به تضعیف انقلاب اسلامی شود و به همه ابعاد توجه کنیم چون دشمنان قسم خورده انقلاب در کمین نشسته اند تا قطار انقلاب را از ریل خارج نمایند
کد خبر: ۹۴۱۸۹۵۶
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، قرار گاه فرهنگی شهید احمدی روشن در اعتراض به تخریب شخصیت های مهم دینی و فرهنگی بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است؛
ما در قضایای مختلف مشاهده کردیم رهبر انقلاب به  آحاد جامعه خصوصا به جوانان این توصیه را  داشتند مبنی بر اینکه ببینید دشمن کدام نقطه را هدف گرفته است و شما در نقطه مقابل آن، حرکت و عمل کنید. 

امروز دشمنان قسم خورده با همه توان جبهه باطل خود و با ابزارهای مختلف  به دنبال تفرقه افکنی و اتهام زنی و زدودن باور و اعتقاد مردم هستند. 

دشمنان این انقلاب با شایعه پراکنی و توهین به شخصیت های برجسته به دنبال  تفرقه و ایجاد فتنه و اختلاف میان مردم هستند.

توهین‌کنندگان از هر طرف که باشند و جاهلانه مرتکب این عمل ناشایست شده باشند یا عامدانه، باعث خوشحالی دشمن هستند و این اقدامات در واقع آب در آسیاب دشمن ریختن و بازی در زمین دشمن و ضربه زدن به انقلاب است.

متاسفانه شاهد  هستیم افرادی بدون توجه و  شناخت نسبت به نظرات ولی جامعه تحت تاثیر جنگ شناختی  دشمن گاها نظراتی می دهند که مورد تایید ایشان نیست، و اعلام این نظرات که ناشی از عدم بصیرت می باشد و  برای نظام هزینه ایجاد می کنند .

دشمنان این ملت همواره در راستای ایجاد بدبینی و کینه توزی نسبت به  جایگاه علمای مبارز که این علمای مجاهد سربازان ولایت هستند   از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند چرا که برای مقابله با حرکت  انقلابی این مردم شریف با  هدف قرار دادن پیشوایان، بزرگان و خادمان آنها اقدام می کنند.

نباید در داخل کشور برخی از افراد به شخصیت های نظام توهین کنند و ما در برابر این توهین ها فقط تماشاچی باشیم.

توهین و جسارت   و موضع گیری نسبت به جایگاه و شخصیت  نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم استان  و جایگاه نهاد های انقلابی انجام گرفته است  که نه تنها نسبت به این جایگاهها  بلکه نسبت به اعتقاد و باور مردم ولایت مدار هتک حرمت شده است که لازم است برخورد قاطع و اعلام برائت از طرف مسئولین زیربط صورت پذیرد.

مردم انقلابی و شهید پرور مطالبه این را دارند که  جلوی این حرمت‌شکنی ها گرفته شود.

اینکه مطلبی و نقدی گفته شود که کمک کند شرایط بهتر شود، بسیار مطلوب است، اما ما بیش ازگذشته می بایست   توجه داشته باشیم مطالبه‌گری باید اصولی و منطقی و بدون حرکات  بلبشویی باشد  و  نباید منجر به تضعیف انقلاب اسلامی شود و به همه ابعاد توجه کنیم چون دشمنان قسم خورده انقلاب  در کمین نشسته اند تا قطار انقلاب را از ریل خارج نمایند .

بی شک یکی از پایه های دین مبین اسلام که در انقلاب اسلامی نمود بیشتری یافت امر به معروف و نهی از منکر می باشد ،امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی، مانند جریان خون در رگ های  پیکر جامعه است.

یکی از عوامل نادیده گرفتن قعل معروف و مبارزه نکردن با منکر، طمع است،  طمع موجب می شود که انسان، بصیرت لازم را نداشته باشد و در هجوم  غبار تحریف ها نتواند معرفت لازم را در جنگ شناختی داشته باشد.

انچه مهم است وارد شدن به موضوعات سیاسی و سهم خواهی در حوزه نهاد امربه معروف و نهی از منکر تضعیف این جایگاه را به دنبال دارد.

امروز رمز پیشرفت وحدت بین همه ارکان جامعه اسلامی است  و این اتحاد موضوع عقلی و برای ما شرعی است. خداوند متعال  دستور وحدت را داده است که همگی به یک ریسمان که همان ریسمان الهی است، چنگ بزنید.

 مسئولان و همه آحاد جامعه برای خارج نشدن  از اهداف انقلاب اسلامی از ریل مجاهدانه و هوشمندانه اقدام کنند تا در دام بازی های رسانه ای دشمن قرار نگیرند.  

در جامعه اسلامی  تخصص، تعهد و باور به‏نظام دینی، به فرد لیاقت و شایستگی می‏دهد.  در  انقلاب اسلامی، مردم در تمامی عرصه ها نقش آفرین و تاثیر گذارند و بی تردید در مردم سالاری دینی، مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

در جمهوری اسلامی فرصت خدمت برای همه دلسوزان این انقلاب فراهم است  دیر یا زود اشخاص می آیند و می روند، آنچه که مهم است خدمت به مردم همراه با ایمان و تعهد می باشد.

امروز خدمت کردن در هر سنگر و عرصه ای که موجب حل مشکلات جامعه  شود اهمیت دو چندان دارد هر فرد انقلابی در هر جایگاهی که قرار دارد می بایست مجاهدانه و مخلصانه در جهت رفع محرومیت ها و  پیش بردن اهداف انقلاب تلاش کند. 

امروز دانشجویان به دنبال این هستند که شانه های خود را زیر بار مسئولیت ها و اهداف انقلاب و تحقق آرمان های گام دوم انقلاب قرار دهند .

دانشجویان مطالبه گر و جهادی نیز  با اعتقاد قلبی به دنبال حل مسائل جامعه و خدمت به هم وطنان  خود همچون سیل زهکلوت و  یا رفع محرومیت از مناطق کم تر برخوردار  و یا مطالبه گری برای احقاق حقوق مردم در عرصه های معدنی ، کشاورزی ، صنعتی و اجتماعی هستند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار