خبرهای داغ:
سردار فرجی:

سردار همدانی شهید بین‌المللی بود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سردار همدانی شهید بین‌المللی بود،گفت: سردار همدانی یکی از افرادی است که دفاع در سوریه را به مقاومت مردمی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۴۱۸۷۴۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در آئین تجلیل از خادمان برگزاری چهارمین جشنواره حییب حرم که در سالن اجتماعات مجموعه ورزشی، فرهنگی آبیاران همدان برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزارکنندکان این جشنواره اظهار کرد: تعداد آثار جمع آوری شده در جشنواره از سراسر کشور بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه اگر جبهه مقاو‌مت توفیقی داشته مدیون خدمات و زحمات بزرگانی است که به آنها کمتر پرداخته شده است، گفت: اگر در زمان جنگ فرماندهان ما مطرح شدند به این دلیل بود که نفرات ارزشمندی در کنار آن ها بودند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه همراهی سردار همدانی علت موفقیت سردار سلیمانی بود، مطرح کرد: سردار همدانی سه سال و نیم در سخت‌ترین شرایط و در زمانی که کمتر کسی حاضر شد کنار شهید حاج قاسم سلیمانی باشد ایشان حاضر بود.

وی با بیان اینکه سردار همدانی یکی از افرادی است که دفاع در سوریه را به مقاومت مردمی تبدیل کرد، گفت: تا قبل از ورود سردار همدانی به سوریه هیچ جبهه‌ای توفیقی نداشت تا اینکه دفاع و مقاومت مردمی تشکیل شد که کار بزرگی بود.

سردار فرجی با بیان اینکه سردار همدانی شهید بین‌المللی بود، عنوان کرد: فرمانده تیپ یکی از شهرهای سوریه عکس سردار همدانی را همراه خود داشت و می‌گفت اگر عکس بشار اسد روی دیوار است به خاطر وجود امثال سردار همدانی است.

وی با بیان اینکه برگزارکنندگان جشنواره خالصانه و صادقانه چهارمین جشنواره شهید جبهه مقاومت را برگزار کردند، یادآور شد: سردار همدانی نزدیک به ۴ دهه مبارزه کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه جوانان با اخلاص همت کردند و با محدودیت‌های اعتباری و شرایط سخت کرونایی این جشنواره را به نحوه احسن برگزار کردند که قابل تقدیر و تشکر است، گفت: باید از افرادی که تلاش کردند قدردانی کنیم.

وی عنوان کرد: کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان در فصل بهار ۱۴۰۲ با کمک جوانان و هنرمندان برگزار خواهد شد.

سردار فرجی با اشاره به کمیته‌های مختلف کنگره ۸ هزار شهید و با بیان اینکه این کنگره باید در شأن و منزلت شهدای این استان با محوریت شهید همدانی برگزار شود، عنوان کرد: هیچ استانی در سطح کشور نتوانسته رکورد کنگره استان همدان را بشکند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای کنگره ملی شهدا برگزار شده است، گفت: سعی می‌کنیم از توان و انرژی هنرمندان در کنگره استفاده کنیم.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی که قرار است در کنگره دوم انجام پذیرد سال‌ها در زندگی مردم ماندگار خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در کنار کنگره‌ها باید به مردم خدمات‌رسانی کنند و محرومیت‌زدایی کند ما هم به نیت ۸ هزار شهدا کارهای بزرگی انجام شود.

وی عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد به نیت ۸ هزار شهید استان ۸۰۰ شهید زندانی غیر عمد را آزاد کنیم ادامه داد: نیت ما این است که ۸ هزار جهیزیه تهیه کنیم و ۸ هزار مسکن برای محرومین بسازیم.

سردار فرجی با اشاره به اینکه در کنگره دوم سیاست‌ها و روش‌ها متفاوت است که به امید خدا در زمان خدا اجلاسی برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این کنگره ۲۲ کمیته در حال فعالیت هستند که در بخشی از کمیته‌ها از هنرمندان درخواست کمک داریم.

وی ابراز کرد: اقداماتی چون یادواره شهدای دانش‌آموز که برگزار شده است و کنگره بسیج مهندسی در سال آینده برگزار خواهد شد ذیل مجموعه کنگره ملی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار