خبرهای داغ:

بستری ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه شرق استان سمنان/کاهش مراجعات به مراکز درمانی

شاهرود_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در حال حاضر ۶۵نفر بستری هستند که از این تعداد ۲۱نفر در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۶۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

بستری ۲۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه شرق استان سمنان/کاهش مراجعات به مراکز درمانیبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر حسین شیبانی در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا از آخرین وضعیت کووید۱۹ در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و گفت: سیر میزان مراجعین سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی دانشگاه به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود افزود: در ۲۴ ساعت گذشته۶۹ نفر با علائم کرونا مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نموده اند که ۷ نفر بستری شدند و فوتی نداشته ایم و در حال حاضر ۶۵نفر بستری هستند که از این تعداد ۲۱نفر در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.
او درباره میزان پوشش واکسیناسیون در شرق استان سمنان نیز گفت: پوشش واکسن در بین بزرگسالان در نوبت نخست ۹۳٫۵درصد، نوبت دوم ۸۶ درصد و نوبت سوم نیز ۳۶٫۳درصد است.
گفتنی است درهفته گذشته در حوزه بهداشت تعداد ۸۲۸ مورد بازرسی صنوف داشته ایم و تعداد۲۹۹مورداخطار گزارش شده است که هفت مورد پلمب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار