خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع)شهرستان البرز در دیدار با مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز؛

تفکر و اراده بسیجی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد نیاز است

  مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا(ع) البرز گفت: تفکر و اراده بسیجی برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۴۱۶۹۵۸
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عدالتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه البرز به همراه سرهنگ عبدالمجید تقی پور مسئول حوزه بسیج کارگری سپاه ناحیه امام رضا(ع) با حضور در شرکت شهر صنعتی البرز با مدیر عامل و جمعی از کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام عدالتی ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و تمامی همکاران شرکت بیان کرد: تفکر و اراده بسیجی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از گذشته مورد نیاز است و مجلس و دولت انقلابی و قوه قضاییه در کنار هم می توانند برای حل مشکلات مردم و به ویژه مشکلات و رفع موانع و پشتیبانی از بخش تولید قدم مثبتی بردارند و در این میان بسیج از تمام توان خود جهت رفع موانع تولید و اشتغال هیچ دریغی ندارد.

 

در ادامه یوسفی مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز ضمن استقبال و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست های تعاملی از مجموعه سپاه ناحیه امام رضا (ع) جهت پیگیری و توجه به مسائل کارگری و شرکت های تابعه شهرستان بیان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی درون زا، استفاده از ظرفیت ایجاد شده واحدهای صنعتی در شهرصنعتی البرز به توسعه و پیشرفت کشور کمک کنیم و خواستار کارگروه ویژه جهت بررسی مشکلات رفع موانع تولید و الویت بندی مسائل موانع موجود وانعکاس آن به دستگاه های اجرایی جهت حل مشکلات شد. 

 

سرهنگ عبدالمجید تقی پور مسئول بسیج شهرستان کارگری با اشاره به فعالیت های ویژه مباحث روشنگری، مهارتی و آموزشی بسیج کارگری در سطح شرکت های تابعه به بیان مشکلات کارگری اشاره کرد و افزود: توجه و حل مشکلات کارگری تاثیر بسزایی در ارتباط کارگران با خانواده و ارتباط کارگران در مجموعه کاری و بالابردن بهره وری بیشتر در حوزه کاری درکارخانجات خواهند داشت.

 

 سرگرد شمسینی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا(ع) نیز در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رفع موانع و پشیبانی تولید بیان کرد: پایش مشکلات تولید و رفع موانع و حمایت و پشتیبانی از تولید، مطالبه‌گری برای حل مشکلات از دستگاه‌های اجرایی از اولویت های بسیج است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار