خبرهای داغ:
حجت السلام طباطبایی نژاد در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

تمرکز دشمن بر مشکلات اقتصادی است/ با فشار می خواهند ملت را از حکومت جدا کنند

طباطبایی نژاد گفت: چون وابستگی دولت و ملت در جمهوری اسلامی بسیار نزدیک است، دشمنان بر ملت فشار می‌آورند تا آنها را از حکومت جدا کنند.
کد خبر: ۹۴۱۵۲۴۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

حجت السلام و المسلمین سید صادق طباطبایی نژاد نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم «جهاد تبین» و روشنگری، اظهار داشت: یکی از نکاتی که این روزها رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بیش از دیگر مطالب برای ما بیان می‌کنند و ما باید به این موضوع توجه جدی کنیم جهاد تبیین است.

طباطبایی نژاد ادامه داد: مجاهد در هیچ لحظه‌ای دست از جهاد بر نمی‌دارد؛ ممکن است سلاح او عوض شود اما هیچگاه راه و مسیر او که جهاد است عوض نمی‌شود.

وی یادآور شد: مبارزه با نفس یک مقوله همیشگی و مداوم است و یک مسلمان همیشه در حال جهاد است که این نشان‌دهنده نگاه فکری اسلام برای انسان است.

نماینده مردم اردستان تصریح کرد: جهاد وظیفه دائمی و همیشگی هر مسلمان است که مثلاً یک بار فرد به خیابان می‌آید و در راهپیمایی شرکت می‌کند و فکر نکنید که اجر کمی دارد چرا که همین که مردم وقت گذاشتند و در راهپیمایی شرکت کردند در نزد خدا اجر دارند.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: ۴۳ سال است که جنگ اقتصادی بر ملت تحمیل شده است و این مربوط به هشت یا ۱۰ سال گذشته نیست، چون وابستگی دولت و ملت در جمهوری اسلامی بسیار نزدیک است، دشمنان بر ملت فشار می‌آورند تا آن را از حکومت جدا کنند.

نماینده مردم اردستان تاکید کرد: به همین دلیل است که دشمنان در طی این ۴۳ سال از راه‌های مختلف اقتصادی، نظامی، فرهنگی و امنیتی فشار بر مردم می‌آورند که بیشترین تلاش خود را نیز بر تغییر فرهنگ، آداب، سنن و روش زندگی ما دارند چرا که فهمیده‌اند ریشه این نهضت در فرهنگ و دین ماست.

وی یادآور شد: در جنگ تحمیلی که همه اقشار مردم اعم از جوان و نوجوان‌ها حضور داشتند دشمنان متوجه شدند که جنس این مردم فرق دارد و این ریشه در فرهنگ و نهضت اسلامی ما دارد.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: رهبر انقلاب در یک اشراف دقیقی بر موضوعات کشور و جهان به شکل دقیق می‌دانندکه امروز تمرکز دشمن بر کجاست، دشمن بر نقاط ضعف تمرکز می‌کند تا بزرگ‌نمایی کند و نقاط قوت را پنهان کند.

وی با بیان اینکه امروزه بیشترین تمرکز دشمن بر مشکلات اقتصادی است، گفت: در جلسه‌ای که در مجلس با وزیر خارجه کشور داشتیم، گفتند هدف گذاری تیم مذاکره کننده ایران رفع تمامی تحریم هاست و با همین نگاه به پیش می‌رویم.

ارسال نظرات