فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

توانمندی های ایران جبهه استکبار را ناامید کرده است

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام گفت: جبهه استکبار و غربی ها از پیشرفت ها و توانمندی‌های نظامی ایران و ادامه دهندگان مکتب شهید سلیمانی بسیار هراس دارند.
کد خبر: ۹۴۱۳۴۵۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار جمال شاکرمی در برنامه گرامیداشت دهه فجر با موضوع "جهاد تبیین " با حضور اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان ایلام اظهار داشت: آمریکا امروز در منطقه هیچ اثرگذاری ندارد و اقتدار ایران در حوزه خلیج فارس و جنوب غرب آسیا برای استکبار و غرب هراس آور است.

وی افزود:  ایران با پیشرفت های نظامی دنیا را تحت تاثیر قرار داده و با اهتمام جوانان و نخبگان و مقابله مردم، از تحریم و شرایط سخت عبور کرده ایم.

سردار شاکرمی ادامه داد: ایران از نقطه صفر به نقطه برابری و در بسیاری از جهات به برتری در مقابل دشمن رسیده و این افتخار بزرگی برای کشورمان است.

وی با اشاره نقش شهید سلیمانی در تحقق اهداف ولایت فقیه، تصریح کرد: حاج قاسم مجری راهبردهای نظام جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب ( ولایت فقیه) بود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام تاکید کرد: بصیرت تبلیغ مصادیق و مفاهیم است و باید بدانیم چه مصادیقی را مطرح کنیم که آن مصادیق در جامعه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به نقش بسیج اساتید در استان گفت: بسیج اساتید می‌تواند مطالبه گری و امر و نهی و از دستاوردهای نظام محافظت کند.

سردار شاکرمی یادآور شد: شاکله بسیج اساتید از انسان های نخبه تشکیل شده و نقد این گروه در چارچوب اخلاق و انصاف است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار