بیانیه مجمع بسیجیان ایلام به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جوانان امروز محکم تر از جوانان صدر انقلاب پای آرمانهای امامین انقلاب خواهند ماند

بیانیه مجمع بسیجیان ایلام به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: ۹۴۱۳۸۲۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳

مجمع بسیجیان ایلام به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منشر کرده که متن آن به شرح ذیل می باشد.

«بسم رب شهداء»

«كُنْتُمْ خَيْرَ أُمَّةٍ أُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ تَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ» آل عمران آیه ۱۱۰

با سلام و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی «ره» و با آروزی طول عمر برای ادامه دهنده راه آن امام راحل حضرت آیت الله امام خامنه ای «مدظله العالی» و با درود بیکران بر شهدا راه حقیقت و سربازان جبهه حق در همه عصرها و زمان ها  به ویژه شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم و حریم آل الله «ع».

انقلاب اسلامی در حالی وارد چهل و سومین بهار پر برکت خود می گردد که پرچمدار راه جدیدی برای نجات بشریت می باشد. راهی که امام «ره» بر روی بشریت گشوده است راهی است تعالی بخش با محوریت حقِ بشر برای رشد و تعالی جوامع بشری. بشری که در آنزمان می پنداشت راه و رسم زندگی در دو مکتب کاپیتالیسم و کمونیست خلاصه می شود. امام «ره» از بین این دو غول نابود گر انسان و انسانیت، راهی را بروی بشریت گشود که ریشه در وحی الهی و تاریخ انبیاء الهی از آدم «ع» تا خاتم «ص» دارد. امروز این راه همچون خورشیدی فروزان پیش روی ملت هاست و ملت ها با تبعیت از این انقلاب شکوهمند بر آنند که غول هولناک کاپیتالیسم را از سر راه بشریت بردارند و قدم در صراط مستقیم انسانیت بگذارند و این مهم با پیشگویی مقام عظمای  ولایت که به ما نوید دادند که دوران افول آمریکا نزدیک است انشاء الله محقق خواهد شد. امروز انقلاب اسلامی با راهبرد جهاد تبینی در صدد است تا چرایی راهی که در آن گام نهاده است را تبیین نماید و چگونگی رساندن بشریت به قله های آزادی و استقلال را روشن نماید.

 در این دوران که دروان جنگ شناختی است ما بسیجیان اعلام می داریم که در مسیر تحول معنوی  همان مسیری را خواهیم پیمود که سرانگشت ولایت آنرا نشان می دهد و در این تحول، مبارزه با انانّیت که جوهر اصلی تحول معنوی است را در صدر برنامه های خود قرار می دهیم.

۱-ما بسیجیان به عنوان سربازان ولایت معتقدیم ولایت فقیه نقشه را از خدا می گیرد و راه و روش ها را از کتاب خدا استخراج می نماید و در مسیر تحقق اوامر ولایت ذره ای قصور نخواهیم نمود.

۲-ما بسیجیان اعلام می داریم معیار حرکت به سمت علوّ معنوی و روحی رعایت تقوای الهی است  و آنان که اصلاحات را بدون دین می خواهند به تعبیر ولایت بازمانده طاغوت هستند که گوشت و پوست از حرام انباشته اند.

۳-ما بسیجیان در مکتب امامین انقلاب آموخته ایم که خصم ظالم و عون مظلوم باشیم و به درستی آموخته ایم که تز جدایی دین و سیاست ناشی از همدستی خطرناک دین فروشان و نوادگان بلعم باعورا با اربابان قدرتهای استعماری می باشد و با تمام توان به تبیین مضرات اسلام آمریکایی خواهیم پرداخت و نمی گذاریم جوانان در دام ترفندهای به ظاهر زیبای غرب بیفتند. و اعلام می داریم که هم جبهگی با استکبار برای مسلمانان به طور کلی ممنوع است.

۴-ما بسیجیان اعلام می داریم که وجود دشمن را قطعی می دانیم و می دانیم بدون دشمن شناسی دل و ذهن مسلمانان به مخزنی بی حصار می ماند که از دستبرد راهزانان و غارتگران بشریت مصون نمی ماند .لذا رسالت خود می دانیم که دشمن و شیوه های دشمنی او را بشناسیم و شناخت دشمن در هر چهره و لباسی را اساسی ترین تکلیف خود می دانیم.

۵-ما بسیجیان در مکتب انقلاب اسلامی آموخته ایم که اخلاص شرط اصلی عمل به تکلیف است «من کان لله کان الله له» وقتی عملی اخلاص دارد مثل جسمی است که روح و جان دارد.

۶-ما بسیجیان به لطف انقلاب می دانیم پیشرفت در مفهوم اسلامی با پیشرفت یک بعدی و دو بعدی فرهنگ غرب متفاوت است و  به سرعت به سمت پیشرفت حقیقی در همه عرصه ها حرکت خواهیم نمود.

ما اعلام می داریم که تحول و تغییری معنا دارد که ریشه در اصول و ارزش ها  داشته باشد.

۷-ما به امر مولایمان معتقد به اقتصاد مقاومتی هستیم و حمایت از تولید ملی و ترویج فعالیت های تولیدی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

۸-ما بسیجیان حرکت به سمت قله های علمی را در دستور کار خود قرار می دهیم و در مکتب مولایمان  آموخته ایم که «العلم سلطان» و هر کس از علم برخوردار است دست قدرتمند را خواهد داشت و زیر دست نخواهد شد همان گونه که قرآن ما را به این مهم امر فرموده اند «وَ لَنْ يَجْعَلَ اللَّهُ لِلْكافِرينَ عَلَى الْمُؤْمِنينَ سَبيلا»

۹-ما بسیجیان مرید مکتبی هستیم که به ما آموخت «لاتَظلَمون لا تُظلَمون» نباید ظلم کنید و نباید بگذارید به شما ظلم بشود. و در پرتو ولایت فهمیدیم حاکمیت طاغوت حاکمیت ضایع کردن دین و دنیاست.

ما راه امام «ره» و مسیر سر انگشت ولایت را با قدرت ادامه خواهیم داد و مسیر فتح الفتوح امام «ره» را که فتح سرزمین دلهای جوانان و ساختن جوانان است در مسیر عمل به بیانه گام دوم ادامه خواهیم داد و اعلام می کنیم جوانان امروز محکم تر از جوانان صدر انقلاب پای آرمانهای امامین انقلاب خواهند ماند.

بِنَصْرِ اللَّهِ يَنْصُر

 

ُ مَنْ يَشاءُ وَ هُوَ الْعَزيزُ الرَّحيم‏(سوره روم آیه ۵)

ارسال نظرات